Reacties
Reacties
09 mrt. 2009, 15:09
Wil je dit nooit meer doen !!!!, we willen je wel terug zien !!!!
09 mrt. 2009, 17:13
GEK MENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16 mrt. 2009, 12:18
Ik zou nooit gesprongen zijn! X
17 mrt. 2009, 14:14
waahhh als dat touwtje niet goed vast zou zitte!!!! dat je dat hebt gedurft zeg!!!
Ik zou dat echt NOOIT durve,..
{{ reactie.post_date.date | formatDate('DD MMM YYYY HH:mm') }}
Reageer
Laat een reactie achter!
De volgende fout is opgetreden
- {{ error }}
Je reactie is opgeslagen!
