Bo en Eline in NYC & Florida

Day 21: Hollywood Beach

We ontbijten met een bagel en stappen dan in de auto richting de Sawgrass Mills Mall, onze laatste kans tot inkopen doen! Als we bij de auto staan komt Luis (de motel eigenaar) meteen met een big smile vragen of we wat nodig hebben.. ehh nee.. bedankt. We shoppen de hele middag (kopen niet heel veel, maar deze mall is HUGE!! De grootste van Florida dus het koste wat wandel tijd..).

Als we terug zijn in het motel vraagt Eline aan Luis of hij iets heeft om onze koffers morgen te wegen en binnen 2 seconden is hij al naar binnen gerend om een weeg dingetje te halen. Haha deze man is echt te gek! We lopen aan het eind van de middag nog de ‘broadwalk' op, een wandelpad die helemaal langs de oceaan loopt met allerlei restaurantjes en winkeltjes er langs. Het voelt hier 1000x gemoedelijker dan gisteren langs Ocean Drive. Als we weer in de hotelkamer zijn gaan we beginnen met het minst leuke van de vakantie; proberen alle spullen weer in de koffers te krijgen. Eline gaat ook nog vragen of we onze tickets kunen printen als we inchecken en dat is allemaal geen probleem, we hebben dus al ingecheckt in ons vliegtuig morgen, wel een fijn idee. Ook vraagt Eline of we morgen onze auto mogen laten staan tot een uur of 2.00 of dat we heel misschien wat later mogen uitchecken. Met een dikke smile zegt Luis dat het allemaal geen probleem is, super relaxed!! Wie weet kunnen we morgen vroeg/middag nog even van het strand en de zon genieten! Om 20.30 besluiten we maar even een break te nemen en richting Chili's te rijden voor ons laatste avondmaal.

We eten super lekker, (en krijgen weer een mooie piepschuim-achtige doos mee met de left-overs) als we klaar zijn is het al 22.15 en de tent zit stikvol en er zitten zelfs nog mensen te wachten om te gaan eten. Bizar! Terug in de hotelkamer gaan we verder met onze koffers.. het past eigenlijk niet echt, de koffers zijn wat te zwaar, maar we gokken het erop dat het morgen wel goed komt.