Bo en Eline in NYC & Florida

Day 4: Seattle

Vandaag zou een shoppingdag worden. We staan weer op tijd op en lopen richting Pike place market, hier halen we ontbijt en lopen verder richting capitol hill een gay & lesbian wijk in Seattle.

Het klinkt stom, maar dit is meer onze wijk, leuke alternatieve winkeltjes, veel cd shopjes en maffe mensen om naar te kijken. We struinen de winkeltjes af, en kopen onze eerste 5 cd's!

Ook leuk, deze winkel lag op de hoek van de straat:

Vlak voor deze wijk staat het standbeeld van Jimi Hendrix. Niet super bijzonder, maar toch leuk voor op de foto.

's Middags lopen we terug naar downtown en winkelen daar nog wat verder.

We belanden uiteindelijk bij de Ross waar Bo nog een t-shirt, vest en blouse koopt en waar we 2 kussens kopen zodat we volgende week lekker slapen in onze cabin & yurt. We lopen hierna met pijnlijke voeten terug naar het hotel om de gekochte spullen te droppen en te bedenken waar we gaan eten. We zijn nog niet bij het waterfront geweest, en besluiten om daar bij Red Robin's te eten.

Volgens Aren & Arianne hebben ze hier heerlijke hamburgers, maar Eline neemt uiteindelijke een salade, en Bo een wrap (we kunnen niet elke dag hamburgers eten!). Hierna lopen we rustig terug naar het hotel (en koopt Eline nog een cd in een klein cd winkeltje die nog gewoon open is) en update daar weer de blog en zetten de foto's online.

Morgen de auto ophalen om op weg te gaan naar onze volgende bestemming; Vancouver!

Maureen

Nou klinkt goed allemaal!
Zo te lezen vervelen jullie je iig nog niet :p

Have fun nog!

Aren

leuk om bekende plaatjes te zien : the needle en de bloemen op de markt!
ziet er weer goed uit !

Sander en Linda

Ziet er goed uit allemaal!! Heerlijk om zo mee te gluren....wij zullen ook een BLOG bijhouden, hier of op Hyves....Grtz!

marga

we reizen mee veel plezier

Arianne

"Zo gaat ie goed! Zo gaat ie beter! Alweer"een km van m'n zolen afgesleten!" (Eigenlijk een avondvierdaagse lied, maar hier wel van toepassing, vind ik!)
En ik ben het met Aren eens!!!

jolan

klinkt weer tof allemaal!! bij het lezen en zien van de foto's krijg ik de america feeling wel een beetje!
maar ik mis iets in de verhalen... waar zijn de bergen kleren en accesoires die eline heeft gekocht???

xxx

Jannie

Jongens ziet er weer geweldig uit!!
Ik ben 50 jaar te vroeg geboren.
Geniet er van .

oma Glavalo

Wat ziet het er allemaal mooi uit! Ik ben zelf niet verder geweest dan het vliegveld van Seattle!
Jullie doen wèl veel op 1 dag, zeg!
Dat zou ik niet meer voor elkaar krijgen, hoor.
Lieve groeten en fijne dagen.