Bo en Eline in NYC & Florida

Day 9: Vancouver - Port Angeles

Vandaag is Bo voor de verandering eens vroeg wakker en heeft nu de kans om Eline wakker te maken ipv andersom. We ruimen onze kamer op, pakken onze koffers weer in en checken uit via de TV! We halen onze auto op in de garage onder het hotel en zetten koers richting Port Angeles.

We mogen weer zonder problemen de VS in en rijden dan via allerlei kleine eilandjes die via stukjes land en bruggen verbonden zijn met elkaar totdat we niet meer verder kunnen

en de ferry moeten pakken naar Port Townsend.

Dit wisten we van te voren, maar wat we niet wisten was dat we hiervoor hadden moeten reserveren. We kwamen er rond 13h00 aan, maar konden pas om 15h00 de volgende ferry nemen, de andere was vol. Balen!!! Na een korte tirade van Eline besloten we om er een boek bij te pakken en lekker aan de waterkant te gaan zitten. Het was prachtig weer met nauwelijks een wolkje aan de lucht, dus zo slecht hadden we het niet.

Om iets over drie kwam de ferry weer binnenvaren en konden we erop rijden. Binnen een half uurtje stonden we aan de overkant en zijn we eerst boodschappen gaan doen bij de Safeway. We hebben eerst een klantenkaart geregeld, aangezien we daar vorig jaar een hoop korting mee gemist hebben. We halen een piepschuimen koelbox, ijs, avond eten en ontbijt voor de volgende dag. Hierna gaan we namelijk onderweg naar een KOA camping in Port Angeles. Hier hebben we een Kabin gehuurd die echt geweldig is! Hij heeft een stapelbed en een tweepersoons bed, en een schattig 2 persoons schommelbankje op de veranda. We dekken de picknicktafel met een tafelkleed en een kaarsje en maken het vuur in de vuurkolf aan. Bo draait een wasje en Eline maakt tortilla's boven het vuur. Dit is heel wat anders dan afgelopen dagen, maar minstens zo relaxed! Aangezien we in het noorden van Olympic NP zitten gaan we dit gebied morgen verkennen.

Tante Jannie

Jongens wat doen leuke dingen.
Die Kabin is wel erg leuk !!!
Was het koud Bo ??
Groetjes jannie

Arianne

Wat is dat een leuk plekje!
Het ziet er erg gezellig uit!
Mooie foto's! (de meeste tenminste)
Grtjs

Maureen

Haha ik zie al helemaal voor me hoe Eline gedaan moet hebben toen jullie niet meer meemochten met die Ferry :p