Bo en Eline in NYC & Florida

Day 11: Forks – Wilsonville

We wilde vandaag een beetje op tijd opstaan aangezien we op tijd in Wilsonville wilden zijn. Helaas werden we allebei pas om kwart voor 10 wakker.

Dus zijn we snel opgestaan, koffers weer in de auto, en zijn we eerst even naar Forks gegaan. Hier zijn we de Twilight winkel ingegaan omdat Eline's zusje gek is van Twilight en Eline daar een cadeautje voor haar wilde kopen. Helaas hadden ze alleen maar onzinnige troep, dus sorry Maureen, ik vind vast wel ergens een leuk cadeautje voor je ;) Hierna zijn we richting het Hoh Hoh rainforest gelopen. Dit is een van de weinige temperate rainforest op de wereld. We moesten een heel eind het park inrijden totdat we bij de trails kwamen, vanaf de parkeerplaats lopen we de hall of moss trail, een leuke wandeling door het bos met bizarre natuurverschijnselen. Over alle bomen hangt een deken van mos, het ziet er erg gaaf uit! Het grappige is dat het tijdens de wandeling juist net niet regent, terwijl we toch in het regenwoud zijn!!

We rijden hierna het park weer uit, en voeren onze eindbestemming wilsonville in op de tomtom. Deze geeft 6,5 uur aan! We schrikken ons rot. Gelukkig halen we nog wat van de tijd in doordat het erg rustig op de weg is. Onderweg stoppen we nog om te tanken, en laat dit nou toevallig naast een outlet centrum zijn. We lopen nog snel wat winkels binnen en Bo koopt een paar shirts, en Eline doet haar eerste echte aankopen deze vakantie, een portemonnee en een lekker warme trui voor 's avonds. Rond 21.00 komen we pas aan in Wilsonville. We kletsen nog wat en eten een stukje (door arianne gemaakte) appeltaart om toch een beetje Arianne's verjaardag te vieren en gaan op tijd slapen.

Aren

Ziet er weer fantastisch uit!
Word steeds jaloerser!