Bo en Eline in NYC & Florida

Day 13: Wilsonville – Bandon

Vandaag stonden we op tijd op en pakte onze koffers weer in, want we gingen weer verder. Ons verblijf in Wilsonville is eigenlijk wat te kort geweest, maar goed, alles is nou eenmaal pre-planed, dus we hebben geen keuze. We gaan nog met z'n allen naar de Starbucks voor een ontbijt, en na een ‘zelfontspanner' groepsfoto rijden we nog naar Fry's. Hier doet Angee een zeer geslaagde poging om de batterij die ik van Arianne gekregen heb (en helaas niet werkte) om te ruilen voor een wel werkende! Verder koopt Bo er een externe harde schijf. Hierna hebben we een korte shop-stop bij de Target en rijden daarna verder naar de Woodburn company stores, een grote outlet. We slagen hier behoorlijk en gaan dan de weg weer op, want we hebben nog een flinke rit te maken! Helaas is het druk op de weg, het lijkt er op dat er iets te doen is wat met sport te maken heeft, maar we weten niet wat. Na een tijdje nemen we de afslag richting de oceaan, helaas regent het super hard waardoor we weinig uitzicht hebben. Als we eenmaal bij de oceaan aankomen rijden we naar beneden op de highway 101. We hebben een prachtig uitzicht op de ocean, maar het regent helaas nog steeds ontzettend hard. We hebben langzaam behoefte aan zon, maar die wacht als het goed op ons in Californie. Na een tijdje wordt het weer iets beter waardoorde oceaan nog indrukwekkender wordt. Op deze manier is deze lange rit van 6 uur goed vol te houden. We komen aan op de camping en krijgen de sleutel van onze gereserveerde yurt. Gelukkig maar want een mijl voor de camping hangt een groot bord dat de camping vol is. Geen idee wat die mensen daar allemaal moeten met dit weer! We rijden naar onze yurt, en hij is echt leuk!! Best wel groot, en ook weer van alle gemakken voorzien!

We zetten de verwarming aan zodat het er lekker warm wordt en pakken de auto naar het dorp. Dit stelt niet veel voor, en er is dus niet veel keus wat betreft eten, we besluiten dus een pizza te halen bij een tentje met de orginele naam ‘Bandon pizza' waarschijnlijk de enige plek om pizza te halen in dit gehucht. We halen 1 pizza om te delen, die dingen zijn hier zo groot. We nemen hem mee naar de cabin en kijken tegelijk een filmpje, Salt met Angelina Jolie, die erg nep is, maar wel vermakelijk. Hierna valt Eline weer in haar beruchte coma, en gaat Bo een paar uur later slapen (na wat te rommelen op de computer met zijn nieuwe harde schijf en muziek).

Aren

Van zoveel belevenissen zou ik ook in coma gaan!
Cool!

Nonkel arie

Eerste thuis wedstrijden van het seizoen voor de universiteits football teams: beavers in corvallis en Ducks in Eugène. 25.000 extra auto's op i-5. Max won met 4-3 na een spannende wedstrijd hoera! Veel plezier verder!