Bo en Eline in NYC & Florida

Day 14: Bandon – Klamath

Na een rare nacht met niet al te veel slaap door het lawaai dat de regen maakte op de yurt staan we optijd op, het regent en we vinden het een goed plan om zo snel mogelijk naar de zon te rijden. Eenmaal alles ingepakt komt er toch een klein zonnetje door en besluiten we toch nog richting het strand te rijden. Hier lopen we het strand op waar we een prachtige oceaan te zien krijgen. We lopen hier wat rond en maken wat foto's en genieten van de zon en het strand.

We rijden hierna verder naar onze eindbestemming via een 3,5 uur duurende route vlak langs de oceaan. De kust van Oregon is veel wilder en robuuster dan de stranden die we gewend zijn in Nederland, het is een prachtig gezicht! We stoppen onderweg een paar keer voor een broodje, het uitzicht en wat foto's. Halverwege de middag komen we aan bij de B&B die we gereserveerd hebben. We zitten nu midden in het Redwood Forest.

Jannie

Jongens, wat geweldig allemaal !!
Wat zien jullie ongelooflijk veel moois!!!!!!!!
IK blijf genieten van jullie verhalen en vooral mooie foto,s.

Aren

goeie camera , zeker !!
prcachtige plaatjes!!!

Arianne

(zucht...) grandioos mooie plaatjes maken jullie!
Je zou er zo Γ¬n willen stappen en naast jullie staan, in die omgeving!!
Complimenten voor de sfeervolle beelden!!

Bert

Jullie genieten enorm van deze reis en de verslagen stralen dat ook breed uit. De foto's zien er gelikt uit en de natuuropnamen kunnen zo geplaatst worden in Grasduinen en National Geographic! Zo zie je wat een investering in een goeie camera voor resultaat geeft.
En een goed gevoel voor de beeldvulling: groots!
Nog veel vakantie-en reisplezier!