Bo en Eline in NYC & Florida

Day 15: Klamath - San Francisco

Vandaag hebben we een lange rit voor de boeg. Dus we staan op tijd op, pakken alles weer in en gaan naar het ontbijt gedeelte van het motel. Buiten zijn de vlaggen opgehangen van de landen/staten van de mensen die op dat moment in het motel verblijven, erg leuk!

We ontbijten lekker en stappen in de auto. Na ongeveer 2 uur rijden komen we bij de avenue of the giants, een weg naast de hoofdweg die door de Redwoods gaat, vlak langs de gigantische bomen. Een erg leuk ritje!!

We stoppen onderweg een aantal keer, en rijden uiteindelijk weer op highway 101. Met een aantal plas/tank/eet stops komen we 8 uur na vertrek aan in San Francisco. We rijden binnen over de Golden Gate bridge en het voelt als thuiskomen!

We checken in en zetten onze auto onder het hotel (gratis deze keer). We eten bij Mel's dinner, waar we een kleine jukebox aan tafel hebben. We vragen ‘here comes the sun' van de Beatles aan, geheel in stijl om het zonnige gedeelte van onze vakantie in te leiden. Het nummer speelt door het hele restaurant! Hierna gaan we terug naar het hotel en kijken we nog wat latenight talkshows.

Aren

wat is tie mooi he , die Golden Gate !!