Bo en Eline in NYC & Florida

Day 16: San Francisco

Na het hele ochtend ritueel lopen we naar de bushalte vlak bij het hotel, nemen de bus en stappen we uit in het centrum, halen ontbijt bij de Starbucks, we stoppen het nog even in onze tas, want ze zijn onderweg naar het Golden Gate park. We pakken weer een andere bus richting Haight Street en stappen uit aan de zijkant van het park. Hier wandelen we een paar uur door het zonnetje en eten ons ontbijt op. We wilde een aantal dingen doen in het park, maar alles kost geld en het is het ons eigenlijk niet waard (je bent een Hollander of je bent het niet!) We lopen naar de zuid in/uitgang van het park en komen daar uit bij de Amoeba. Dit is een gigantische cd winkel waar we vorig jaar ook geweest zijn en waar Bo het al het hele jaar over heeft gehad. We struinen alle paden door en een hele tijd later rekenen we onze cd'tjes af. We lopen nog wat over Haight Street met z'n gekke winkeltjes en mensen en pakken dan de bus terug naar het centrum. Hier shoppen we wat, en vermaakte Bo zich bij de Ross en Eline bij de Forever 21. Voor we het weten is het al 20h00 en hebben we nog niet gegeten. We pakken de bus terug naar het hotel en pakken de auto, we hebben deze vakantie nog niet bij Chili's gegeten, en daar hebben we zin in! Om 9h15 vallen we nog binnen bij de Chili's die gelukkig tot 23h00 open is. We eten heerlijk en hebben het zelfde heerlijke toetje wat we vorig jaar en Eline het jaar daarvoor ook al gehad heeft. (You know what we're talkin' about Jojo!). We komen moe maar voldaan terug op de hotelkamer, waar Eline na een tijdje weer in haar coma valt en Bo nog tot veel te laat latenight talkshows kijkt.

Aren

ook weer gezellie en nog steeds mooie foto's !!