Bo en Eline in NYC & Florida

Day 17: San Francisco

We staan iets later op dan de planning was, maar dat heb je als Bo zich tot 's nachts vermaakt met Amerikaanse talk shows. We pakken weer de bus, maar deze keer naar Fishermans Wharf, het is weer prachtig weer dus het is hier heerlijk vertoeven. We lopen wat rond, bekijken wat winkels, en gaan toch maar weer even langs de zeehonden die zich in de haven vermaken.

Het is een stuk drukker dan vorig jaar, maar er hangt een gezellig druk vakantie sfeertje. Als we trek krijgen gaan we op terras zitten bij een leuk surfbarretje en eten onze eerste clam shower uit een uitgehold brood. Het smaakt eigenlijk naar een combinatie van aardappel en vissoep en het is erg lekker. We zitten nog even lekker in het zonnetje en lopen dan aan de andere kant van de straat Fishermans Wharf af.

We pakken weer de bus en stappen uit in China Town. Hier hebben we ons vorig jaar goed vermaakt en dat doen we dit jaar weer.

Het is echt leuk om in al die winkeltjes rond te dwalen. Het is eigenlijk allemaal troep wat ze verkopen, maar het is wel leuke troep om naar te kijken. Bo wordt nog achterna gezeten door een klein chinees vrouwtje dat maar blijft vragen of hij honger heeft. We lopen helemaal naar de andere kant waar we uitkomen in Downtown. Hier drinken we wat bij de Starbucks, winkelen we nog wat en komen even tot rust in een parkje in de zon. We willen enigszins op tijd terug zijn in het hotel, dus we eten op tijd bij de cheesecake factory en pakken dan de bus terug naar het hotel. Morgen rijden we over Highway 1 naar San Luis Obispo waar we vandaag nog last minute een motel geboekt hebben.

Karin Klink

Wat leuk om jullie reisverhalen te volgen, ik zou bijna zin krijgen om naar Amerika te gaan. (bijna hoor).
Veel plezier toegewenst van ons uit Stellendam.

Aren

komt ( deels ) bekend voor......leuk!!

arie

Banksy!!!!!

Maureen

HALLOOOO nieuw berichtje please!