Bo en Eline in NYC & Florida

Day 22: Anaheim - Las Vegas

We staan weer optijd op zoals eigenlijk al de hele vakantie. Vraag me niet hoe we het vol houden, maar door alle leuke dingen die we doen is het nooit moeilijk om op te staan. Wel beginnen we alle 2 nogal wallen te krijgen ;). Gelukkig gaan we vandaag naar Vegas, waar we in het heerlijkste bed van de wereld slapen en het leven zich vooral 's avonds en 's nachts afspeeld waardoor we dus deze komende dagen wat kunnen uitslapen. We pakken de auto, halen ontbijt in de supermarkt en rijden dan richting Vegas. We stoppen onderweg een paar keer door de Target's en Ross'en die we tegenkomen en komen aan het eind van de middag aan in Vegas! We checken in en gaan naar onze kamer, benieuwd wat we aantreffen. We hebben een gigantische kamer. Ook wel de ‘celebrity spa suite' genoemd. Er is een soort van woonkamer en slaapkamer wat afgescheiden is van elkaar door een grote televisie kast. Er staat een tv in die we rond kunnen draaien zodat we vanuit het bed en vanuit de bank tv kunnen kijken. De badkamer is een balzaal! Een inloop douche en een jacuzzi ernaast en 2 wasbakken over bijna de hele lengte van de badkamer. De badkamer is een en al spiegel zodat je jezelf 4 x ziet als je binnen staat. Niet gek!! We zijn behoorlijk moe van het rijden maar gaan toch nog even de strip op. We eten eerst super malse spareribs bij het outback steakhouse, helemaal in Australische stijl. Daarna gaan we nog even de nieuwe Ross die naast ons hotel ligt in en halen we een fles rose bij een winkeltje voor in de jaccuzi. Eenmaal op de kamer proberen we de jaccuzi uit en gaan dan lekker slapen in het bizar grote en lekkere bed.