Bo en Eline in NYC & Florida

Day 24: Las Vegas

We slapen uit en rijden dan naar de Wholefoods, een flinke supermarkt met alleen maar organisch en vooral gezond eten. We halen hier aardbeien, yoghurtjes, beleg en broodjes zodat we vandaag en morgen ervan kunnen ontbijten. We hebben een koelkast op de kamer, dus dat is wel handig! We ontbijten op de kamer en gaan dan naar het gigantische zwembad. We zoeken een plekje en liggen/lezen lekker in de zon en zwemmen in het zwembad. Tegen de avond lopen we terug naar de kamer waar we ons klaarmaken om de strip op te gaan. We rijden eerst naar de fashion show mall waar een gigantische forever 21 ligt. Eline's favoriete winkel. Bo maakt de fout om te zeggen dat ie buiten wel wacht, 1,5 uur later is Eline klaar. En dan vooral omdat de winkel bijna dicht gaat, anders had ze zich er nog wel langer vermaakt. We pakken hierna weer de auto en rijden naar het Venetian hotel. Hier parkeren we en lopen eerst door het hotel, het plafond van het shopingedeelde is hier zo geschilderd dat het lijkt dat je buiten loopt, een aparte gezicht. We lopen langs wat winkeltjes en de grachten met de gondels, wat Venetië moet voorstellen. Hierna lopen we een stuk de strip af aangezien we nog moeten eten en het al laat is. We eten bij de Dennies en lopen dan naar het Belagio hotel, een groot chique hotel wat vooral bekend is door de films Ocean 11 t/m 13. Hier schijnt ‘Gelato' de beste ijs van de wereld te verkopen (ze kunnen overdrijven die Amerikanen). Als we het winkeltje gevonden hebben is het dicht, sluitingstijd: 23.00. Onze tijd: 23.01!! Grr!!! Dikke pech, maar ach, Talamini in Dordt heeft ook lekkere ijs! We lopen via Ceasars palace terug naar de auto en komen weer moe maar voldaan terug op de hotelkamer. We kijken nog wat tv en gaan dan slapen.

Aren

wat een trip : vakantie is toch ook om uit te rusten ??