Bo en Eline in NYC & Florida

Day 26: Las Vegas - San Diego

We staan voor ons gevoel veel te vroeg op na al dat uitslapen en het feit dat we gister pas om 1h30 in bed lagen, checken uit en gaan de weg weer op. Het is 5,5 uur rijden naar San Diego, maar het stelt weer weinig voor met een tussenstop hier en daar. Als we aankomen in San Diego is het een uur of 6 's avonds doordat we op het laatst wat files hebben moeten doorstaan. Vrijdagmiddag betekent vooral drukte op de weg! We checken in bij ons laatste motel. Aangezien het nog vroeg is bedenken we wat we willen doen. We checken de website van 1 van de laatste drive in bioscopen in de USA en ontdekken dat er om 20h00 een film draait die we wel willen zien. We pakken dus de auto en gaan eerst wat fastfood halenbijJack In The Box vlakbij (wat later een stuk beter blijkt te smaken dan het fastfood in NL). We kopen kaartjes voor de film en parkeren onze auto voor het scherm. We zetten de autoradio op de goede frequentie zodat het geluid van de film over de radio loopt en zetten onze stoelen naar achter. Echt leuk om dit mee te maken!! De kwaliteit is prima, en het is eigenlijk meer relaxed dan een gewone bioscoop. Jammer dat dit fenomeen bijna uitgestorven is. Na de film rijden we terug naar het motel, internetten nog wat nog wat en kijken nog wat tv.

Aren

geinig : film in de auto!!

nonkel

hoor je daarbij eigenlijk niet op de achterbank te gaan zitten ?

hihi.