Bo en Eline in NYC & Florida

Day 27: San Diego

Vandaag hebben we de San Diego Zoo gepland. We zijn vergeten de wekker te zetten en springen om half 10 op uit ons bed, nadat we zien hoe laat het is. We ontbijten in de ontbijtruimte van het hotel, waar ze een ‘make your own waffel' apparaat hebben. Yammie! Na het ontbijt pakken we de auto richting Balboa park, waar de dierentuin ligt. We kopen kaartjes en lopen het park in. De temperatuur is inmiddels alweer flink opgelopen, de zon schijnt flink! We lopen de hele dag door het park, doen de ‘skyfari' een gondel die van de ene kant naar het andere kant van het park gaat op flinke hoogte boven het park. Eline vond het doodeng ;) We stappen ook in een tourbus die je in 40 minuten bijna heel het park laat zien inclusief commentaar. We vinden het park leuk, maar het lijkt erop dat de dieren het ook warm hebben en liever ergens in een hoekje in de schaduw liggen. We snappen het wel. Helaas is Eline haar zoomlens vergeten waardoor ze geen geweldige foto's heeft kunnen maken, maar we hebben gelukkig toch nog wel wat leuke foto's kunnen maken. We verlaten tegen de avond het park en lopen als we weer in de hotelkamer zijn richting Old Town, waar we vlakbij zitten. Dit is een national park wat een soort mini mexico moet voorstellen. Er liggen leuke winkeltjes en restaurants en barretjes, het doet erg gezellig aan! We eten burrito's en Eline drinkt een margarita bij een Mexicaans restaurant, inclusief mannetjes die aan je tafel irritantje mexicaanse muziek komen maken. Ach, het hoort erbij! Hierna lopen we nog wat winkeltjes binnen en gaan dan terug naar de motelkamer, om tot rust te komen van deze weer drukke dag. We kijken nog de film ‘The Endless Summer' die we kunnen lenen van het motel. Een klassieke surf documentaire die we altijd al wilde zien. Het past goed bij het sfeertje hier!!

Arianne

Mooie macro's!!!
Andere foto's ook schitterend!! EEn zo heerlijk veel!!

Aren

wow : weer prachtige (dierentuin-) foto's.
Het zal straks weer tegenvallen in onze natje landje.
En wat dacht je van gewoon weer je eigen auto : dat wordt wennen jongelui!!

jannie

Zo dat wordt afkicken !!na zoveel moois.
Goede reis terug naar huis. !!

Sander

Zo'n wafelapparaat hebben wij ook hier!! Die gaat straks echt weer aan!!

karin

Wat een super foto's zeg, leuk dat we met jullie mee mochten genieten.
Nu weer bijna naar huis, alvast goede reis terug.
Groetjes!!!

nonkel

witlof groeit aan een boom?

Bert

Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt.
En die verslagen leest als een goed feuilleton.
Wat die foto's betreft, die zijn werkelijk prachtig met vooral de natuurfoto's in prachtige kleuren, scherpte en beeldvulling. Talent! Een goeie terugreis!!!

Linda

Cocktails gaan er altijd wel in :P

Diny

Bedankt voor het uitgebreide reisverslag en de schitterende foto's. We hebben er van genoten.
Hier wacht jullie weer de stamppot met een "balletje gehakt".
Ook errug lekker!!!!!!!!!!!!
Goeie reis naar huis!!