Bo en Eline in NYC & Florida

Voorbereidingen in volle gang

Zo, laat ik hier weer eens wat schrijven!
De voorbereidingen voor Kaapstad zijn inmiddels in volle gang!
Ik ben 2 weken geleden ingeënt voor DTP, Hepatitis A & B, en mag over 2 weken nog vervolg prikken gaan halen.. tja, ik kom liever gezond weer thuis straks!

Verder heb ik een huisje geregeld waar ik ga wonen die 3 maanden.
Het is een huis die staat in de wijk Observatory, een echte studentenwijk buiten het centrum van Kaapstad vol met leuke restaurantjes en kroegjes.
Het is ongeveer 6 minuutjes rijden naar m'n stage, goed te doen dus!
Ik deel het huis met 4 andere (buitenlandse) studenten en het huis heeft 2 badkamers, een tuin en parkeergelegenheid voor m'n huurautootje. Ik heb een eigen slaapkamer met 2 persoonsbed, Prima dus :)

M'n adres vanaf2 Januari 2009:

Eline Hooghiemstra
43 Wesley Road
Observatory
7925 Cape Town
South Africa

Kaartjes zijn natuurlijk welkom ;)

Kaapstad van bovenaf


Verder heb ik een research proposal geschreven waar precies instaat wat mijn afstudeeropdracht inhoud. Deze is goedgekeurd door mijn stagebegeleider en volgende week ga ik hem nog bespreken met m'n afstudeer supervisor op school. Ik ben super blij met de opdracht en denk dat ik er echt iets leuks van kan maken!

Morgen heb ik m'n laatste echte schooldag (met lessen) daarna nog 2 tentamens en dan zit het erop, dan kan ik me echt gaan opmaken voor m'n reisje naar Kaapstad en dus de laatste loodjes wat betreft mijn studie!!

Dat was het tot zover, ik hou jullie op de hoogte!!

Reacties

Reacties

Bo

je foto doet het niet

maureen

spannenndddddd :D

Patty

Weeeehoooo!

Arianne

Wat gaat de tijd snel!
Ben je ook al aan 't bedenken wat je allemaal mee wil nemen?

Sterkte bij de tentamens!En succes natuurlijk!
En bij al die prikken! Ben je er niet beroerd van geweest?

Edwin

Klinkt goooeeed! Nog maar iets meer dan een maand..

bert

Heel veel sukses met de tentamens, en dan met een gerust hart naar Suid-Africa!

bea

Heey..

Ff teste of het al werkt he.. anders kan ik nog snel een computer cursusje nemen voordat je weg gaat...

We spreke mekaar nog voordat je gaat!!

Kus Bea

Edwin

Ik kan je zeggen, je gaat hier een toptijd beleven! Essembly is ook zo'n toptent waar je je wel blijft vermaken! In die tijd dat jij hier heen komt ga ik alweer bijna op de terugweg. Maaar ik ga je vast nog wel hier zien, aangezien de nederlandse-kaapies hier elkaar toch wel opzoeken! Wanneer kom je nou precies?

Tot snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!