Bo en Eline in NYC & Florida

Ready for take-off!!


Als eerste iedereen natuurlijk een heel Gelukkig Nieuwjaar!!
Of zo als de Afrikanen zeggen; Gelukkige Nuwe Jaar!

Het is bijna zover!! Na een super gezellig afscheidsfeest, leuke en gezellige kerst en een knus oud & nieuw vertrek ik morgen naar Kaapstad, Zuid-Afrika!! M'n vliegtuig vertrekt vanuit Dusseldorf om 16.20 naar London waar ik overstap op het vliegtuig naar Kaapstad. Na een totale reistijd van bijna 16 uur zal ik voet zetten op het Zuid-Afrikaanse land en kan ik meteen genieten van de zon, want het is er op het moment zo'n 30 graden warmer dan hier in NL. Geen schaatsplezier op natuurijs voor mij dus.. Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden van al mijn belevenissen en als internet een beetje meezit foto's online zetten..

Ik ben trouwens in eerste instantie te bereiken op m'n Nederlandse nummer: 0027 638244282 omdat mijn abonnement nog loopt tot en met januari. Zo snel m'n bundel op is laat ik jullie mijn Zuid-Afrikaanse nummer weten!!

Mijn volgende berichtje zal vanuit Zuid-Afrika zijn, dus tot dan!!

ps: Bo heeft een 'thuis blijf blog' aangemaakt waar jullie al zijn belevenissen kunnen lezen als alleenstaande man ;) Dit is te lezen op: http://bo-de-thuisblijver.reismee.nl

Reacties

Reacties

Jolanda & Bart

Hey die Eline,
Allereerst de beste wensen voor een fantastisch afstudeerjaar. Een hele goeie reis toegewenst en veel plezier! En jo zegt tot morgen;

Dikke kus!

otto

goede reis alvast en een nog veel toffer verblijf!!!
muchas plezieros!

nonkel arie

dat belooft een super jaar te worden voor je. Wat een begin! Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!