Bo en Eline in NYC & Florida

The sun comes up, and everything's alright!

Hey mensen!!

Alles goed daar?

Hier wel!! Ik geniet nog steeds met volle teugen, maar aan de andere kant begint het leven hier ook wel een beetje ‘normaal' te worden, raar is dat!

k ga even terug naar zondag, dat was de meest loze zondag van de tijd die ik hier zit. Uitgeslapen, ‘smiddags gaan lunchen bij Mimi's met Bart en Michiel. Aangezien we er niet echt uit konden komen wat we gingen doen die dag omdat we Bart die avond gingen helpen verhuizen hadden we maar besloten om naar Waterfront te gaan. Daar heb ik nog wat CD'tjes gekocht (again, de teller staat nu op 14) en hebben we lekker op terrasje gehangen. Daarna naar huis Bianca opgehaald en naar het nieuwe huisje van Bart gereden. We wilde die avond eigenlijk naar Goldfish gaan in Cliffton, maar dat is er niet meer van gekomen. Wel hebben we nog wat gegeten met z'n alle in de nieuwe wijk waar Bart nu woont.

De volgende ochtend ben ik bij Cocoa gaan werken aan m'n plan. Daar ik nog steeds flink achter loop op de planning die ik gemaakt heb voordat ik hierheen kwam, heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed komt. Ik loop niet achter doordat ik niet weet wat ik moet doen, of doordat ik geen inspiratie heb etc. Het komt gewoon door dat het er hier gewoon anders aan toe gaat, afspraken zijn geen afspraken, en een dag is minstens een week. Het wordt dus thuis gewoon kei hard bikkelen straks, maar dat moet dan maar! 's Avonds ben ik met Bart, Michiel, Noricha (jaja, Noricha uit Weert, ze zit hier nu ook, super grappig!!) en nog 2 meisjes naar Royale geweest eten. Super gezellig! Dinsdag gewerkt voor de Assembly, maar daar optijd mee gestopt aangezien het vandaag tegen de 40 graden liep en het echt niet om uit te houden was. Daarom rond 16.00 samen met Bianca en Bart naar het strand gereden om te gaan surfen. Helaas was het surf-verhuur winkeltje al dicht, dus hebben we maar een duik genomen in het water, heerlijk!! Daarna naar huis en eindelijk fatsoenlijke groente gegeten, de enige groente die ik afgelopen weken gehad heb zijn sla, komkommer en tomaat. Dus ik had een zak met broccoli, bloemkool, sperciebonen en wortel gekocht en dat geroerbakt met noodles en ik kan je vertellen, dat uiteten is leuk, maar eindelijk fatsoennlijk eten was ook niet verkeerd!! Haha. We beginnen hier ook langzaam te snakken naar rodekool, boerenkool, etc. Wat zijn we toch een Hollanders! Verder die avond lekker lopen janken met Bianca bij de film P.S. I love you. De volgende dag de hele dag gewerkt bij de Assembly, tot een uur of 19.30. Helaas kreeg ik toen het bericht van 1 van de werknemers van het bedrijf waar ik m'n huis van huur dat ik die ochtend tegen 1 van hun busjes aangereden was en dat ik naar het kantoor kon komen om te komen betalen. Ik was die ochtend vlak langs hun busje gereden omdat ik er nauwelijks uit kon omdat ze dwars over onze parkeerplaats geparkeerd hadden, maar geraakt?? Niet dat ik weet!! Het is nog een heel verhaal, maar dat zal ik jullie besparen. Het is hier normaal dat je een soort van aangifte doet zodat je een case nummer hebt en je sterker in je schoenen staat bij bijvoorbeeld de verzekering. Al de 2e x dat ik naar het politieburau mocht, deze keer hielpen ze ontzettend goed, dus we stonden gelukkig ook zo weer buiten. Hoe het nu verder gaat weet ik niet, hopelijk hoor ik er niks meer over, maar we zullen zien.

‘s avonds zijn we nog wat gaan drinken bij Stones hier in de wijk, waar een hoop bekende waren, heel gezellig! We zijn klaar met de Savanna, Captain Morgan - cola is nu ons nieuwe drankje! (ik neem een fles voor je mee Bo :P)

Donderdag middag met Bianca en Marjolein naar Canal Walk gegaan, het grootste winkelcentrum van Afrika. En hij was groot!!! 7 verschillende parkeerplaatsen en ingangen.. we hebben er dan ook van smiddags tot 21.00 rondgelopen. Helaas niet zo heel veel gekocht, maar ach, dat is ook weer mooi voor m'n portemonnee!

Savonds heb ik 3 uur geskyped met Bo.. haha we hadden elkaar nogal wat te vertellen, wel fijn om hem weer te zien en te spreken :D (ook al heeft ie nog steeds een vieze baard :P)

Vrijdag moest ik ‘savonds werken bij de Assembly wat de perfecte uitgaansavond bleek te zijn. Ik heb wat gewerkt, een hoop mensen gesproken, super leuke bandjes gekeken, wat gedronken, een CD gekocht van 1 van de bands, en ik ging met meer geld naar buiten dan dat ik kwam.. kan niet beter toch?? Succesvolle avond dus! Lol gehad met Tank, de bouncer! Zaterdag ben ik met Michiel route 27 gaan rijden, dat is de weg die naar het noorden langs de westkust gaat. Het was wat bewolkt die dag waardoor het lekker rondrijden was. Weer een anders soort natuur gezien, gegeten en een beetje uitgebrakt op het strand. 's Avonds was niemand thuis dus ben ik met michiel bij de Italiaan in Waterfront gaan eten (waar ik iets gegeten heb waar ik helemaal niet van hou maar wat echt mega lekker was!!! - tagliatelle met crème saus met whisky en gerookte zalm en hamstukjes) Daarna een ijsje gaan eten bij de Haagen-Dazs winkel, wat hier zelfs nog best prijzig is. Daarna hadden we geen zin meer om uit te gaan ofzo dus zijn we naar de bios geweest. Omdat het al laat was draaide er nog maar 2 films en 1 daarvan was ‘notorious' een film over het leven van notorious B.I.G. erg slecht geacteerde film, maar op zich wel vermakelijk.

Zondag middag ben ik met Michiel en Bart gaan golfen.. jaja ik doe de meest gekke dingen hier. Omdat we niet zoveel tijd hadden zijn we alleen ballen gaan slaan op de driving range.. echt leuk! Volgende x gaan we de baan op. Je hoeft hier trouwens geen license ofzo te hebben, en het is ook nog eens super goedkoop, een mooie kans om het eens te doen dus. 's Avonds zijn we met z'n alle naar Camp's bay gegaan om wat te eten en daarna door gegaan naar Clifton om de laatste x Goldfish mee te maken. Heel gezellige avond!

Gister 's ochtens gewerkt bij de Assembly, er is een soort toneel festival in de stad en 1 locatie waar het gehouden wordt is in de Assembly. Ik moest de tickets innemen, heel saai, maar ik kon tegelijkertijd gewoon werken en ik kreeg ook nog betaald, dus dat is wel prima. Er was ook een bouncer / security gast, die vent is echt 2 meter, super breed en eng. Hij praat mega laag wat echt scary is. Die gast had wazige verhalen, dat ie geen naakte vrouw meer kan zien omdat ie bij stripclubs gewerkt had, en dat ie een jaar als security in een soort playboy mansion gewerkt heeft, op een gegeven moment haalde ie z'n pistool uit z'n zakken (en ja, dat is dus blijkbaar legaal hier :s) scary!! Ging ie vertellen dat ie ooit perongeluk op z'n exvrouw geschoten had omdat ie boos was omdat ze zwanger was van een andere vent.. hahaha. Toen was het rustig en zat ie gewoon een romannetje te lezen.. begint ie te vertellen; ja, dit is echt een goed boek! Gaat over een prins en een princess etc etc. Heel appart! Gelukkig kon ik om 12.00 weer naar huis en heb ik daar eindelijk een beetje aan m'n plan kunnen werken. Om 17.00 zijn Bianca en ik Marjolein naar het vliegveld gaan brengen. Echt heel raar en jammer dat ze wegging en ook heel raar om op het vliegveld te zijn en zelf niet weg te gaan. Vreemde middag dus. We zijn naar huis gegaan, hebben gegeten en zijn daarna lekker naar de Bios gegaan. ‘He's just not that into you' chickflick, maar dat hadden we even nodig haha.

Nu zit ik weer bij de Assembly, vanmidag hopelijk EINDELIJK m'n survey versturen.. we zullen zien!

Maar jullie zijn weer helemaal bij nu, dus ik laat het hierbij!

Deze week drukke week, en zaterdag vertrek ik op een tripje naar de Gardenroute voor 5 dagen, dus ik schrijf waarschijnlijk aan het einde van volgende week weer iets!!

X

Reacties

Reacties

Patty

En wij maar denken dat je daarnaartoe ging om iets voor school te doen ;)

marga

we zijn bijna klaar
het hele huis geverfd super luxe mooie keuken
kom maar gauw naar huis hollandse kost eten
ries gaat in het weekend naar bootje kijken hoe lang zijn baard is (ik vind het eigenlijk wel mooi mannelijk)
verder is het hier niet zo goed als je de voorsellingen moet geloven krijg jij nooit een baan en worden wij allemaal ontslagen
verder veel goeie muziek bootje had nog 4 cd voor mij gedownload super van hem
ik spreek je nog
doeg

bea

Grappig dat noricha er ook is, doe ze maar de groeten van mij.. Heb de carnaval d'r net op zitten, ben tegenwoordig een echte vierder!!
Leuk om weer wat te hebben gelezen, kunne we nog een beetje jaloers zijn.. haha

kus

Edwin

Haha goede zaak die baard van Bo!

Bo

haha, bedankt Marga en Edwin :)
Baarden! haha :)

verder lekker druk meid :D
altijd goed..

nog 61 dagen...
en dan komt de nieuwe NOFX uit :p
"Coaster"
Dus als je een maandje terug bent wordt er heel vaak deze cd gedraaid in Dordrecht :p
Dan weet je het vast :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!