Bo en Eline in NYC & Florida

Back to the USA!!

Yes!!! Het is bijna zover, we gaan weer naar ons favoriete land; over precies een week zitten we in het vliegtuig naar New York City!! Daar zullen we 4 nachten vertoeven in een piepklein hotel kamertje in Greenwhich Village, Manhatten. Daarna zullen we verder vliegen naar Orlando, Florida; waar als het goed is een dikke SUV voor ons klaar staat en we ons gehuurde stulpje mét prive zwembad mogen betreden.

Na een week van outletmalls, Wallmarts, pretparken en zwembaden zullen we langs de Golf van Mexico naar Key west rijden, de weg die ons langs dolfijnen en alligators zal leiden. We zullen onze trip eindigen in Miami waarvandaan we weer naar huis keren. Maar hier willen we natuurlijk nog helemaal niet aan denken!

Alle hotels zijn geboekt en de pretpark kaartjes liggen te wachten om gebruikt te worden. Nu alleennog eenweekje werken, koffers inpakken en dan zijn we er helemaal klaar voor!!

Arianne

En wie mogen op Juno passen???? YES!! WIJ!!

maureen

Wat een leven...

Bert

Heb zelf ongeveer dezelfde rondreis door Florida gemaakt wat jullie ook gepland hebben, en dus weet ik dat jullie heel wat moois te wachten staat. Have great fun! En voor Arianne; met zo'n lief hondje als Juno zal dat oppassen best wel meevallen!

Arianne

@Bert: meevallen? Oppassen op Juno is een feestje!! Dat vinden we juist hartstikke leuk!! Want wie is er niet gek op dat beestje?? ????

Richard

Ben jaloers zus :(

Karin

Dat klinkt weer erg goed, we volgen jullie graag in jullie avontuur!

Marga en Elwin

Wij genieten mee heel veel plezier we zullen jullie volgen

Linda

Heerlijk vooruitzicht!
Orlando is een echte shop stad! haha
En key West is ook leuk, weet nog wel een leuk tentje aan het water om te eten :)

Marieke

hey meid,

Eindelijk vakantie!!! geniet er lekker van !!! en ik kijk nu al uit naar je verslagen :)
XX

Sander

Klinkt goed!! Maar dat kleine kamertje in NYC is inmiddels toch een kingsize room?? ;-) The Keys zijn super!! Zeker niet vergeten om in The Everglades een tour te maken!!