Bo en Eline in NYC & Florida

Day 6: Kissimee, Orlando

Na een redelijke rottigenacht slaap (Eline is behoorlijk verkouden/ziekjes en loopt de hele nacht te snotteren) ontbijten we lekker met bagels, aardbeien en yoghurt langs het zwembad en rijden dan richting Seaworld. Het is weer prachtig weer, zeker 30+ graden, maar door de wind is het best uit te houden. Omdat we vroeg zijn staan er nog niet zo'n lange rijen bij de attracties, dus we lopen eerst naar de Mantra, maar deze is nog gesloten, dan naar devolgende achtbaan. Dezeis super leuk en doordat het nog zo rustig is doen we hem nog een keer. De rest van de dag zien we alle shows, met de Orka's, dolfijnen en de huisdieren, we aaien roggen en gaan uiteindelijk in de Mantra, een achtbaan waarin je op je buik ligt en je als een rog over de baan gaat. Dood-eng maar wel erg leuk!

Aan het eind van de middag rijden we terug naar de villa waar we even lekker het zwembad in springen met een koud drankje.

Tegen de avond gaan we eerst naar Bo's favo winkel, de Ross, hier scoort hij wat t-shirts en een paar nieuwe schoenen en ook Eline koopt een broekje en een truitje. Hier komen we nog terug! Daarna gaan we naar de Walmart die vlak bij ons huis ligt, bij deze Walmart hebben ze ook verse spullen (brood/vlees/groente) dus dat is erg handig! (de ‘gewone' Walmart's hebben dit niet). We halen wat voor het avondeten, aangezien het al 21.00 geweest is en het ons wel makkelijk lijkt om dus thuis wat te eten. Ook halen we wat dingen zodat Eline zo min mogelijk last heeft van haar verkoudheid, een normaal mens hoort nu in zijn bed te liggen, maar daar hebben we hier natuurlijk helemaal geen tijd voor. We eten thuis ons eten op met als toetje Ben en Jerry's ijs, yammie!

Aren

Dankjewel voor de nieuwe verhalen ! Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Geniet lekker verder.
( het prima met Juno, hoor! )

Maureen

Pff ben echt jaloers op dat huis hoor! En jammer dat je ziek bent, hopelijk snel beter! Veel plezier nog :-)

Aggie

Heerlijke dagen in New York gehad, lijkt me ook een geweldige stad!!
Nu lekker luxe in een mooie grote villa, met een sjieke auto om je overal naar toe te rijden...het kan niet op!!

Enjoy!!

marga

mooie visjes, maar ook wel zielig toch?
jammer dat je verkouden bent
geniet ze