Bo en Eline in NYC & Florida

Day 9: Kissimmee - Orlando

Vandaag is gereserveerd als shopdag! We slapen ‘uit' tot 8.30, ontbijten weer heerlijk buiten en vertrekken als eerste richting de Premium outlet op Vineland Street. Niet alle winkels zijn helemaal ons ding, maar Bo vermaakt zich prima in de Adidas winkel en Eline koopt 2 broeken bij Levi's en een paar All Stars.

We zijn een mooi stel; Bo strompelt dankzij z'n (bloed)blaren als een schuifelende oude opa rond en Eline doet een poging om zoveel mogelijk op een zeeleeuw uit Seaworld te lijken met haar gehoest en gesnuif, is echt goed voor onze gezondheid deze vakantie ;) Anyhow, we rijden daarna door naar de Florida Mall, 1 van de grootste winkelcentrums in de VS.

Onderweg maken we een lunchstop bij de Denny's en lopen nog een Ross en een mega dierenwinkel binnen. We lopen hierna de hele mall door, wat nog behoorlijk wat tijd kost, we slagen buiten een geurtje bij Victoria Secret's voor Eline niet echt. Wat niks uitmaakt, we gaan nog een aantal (outlet) malls tegenkomen op onze trip ;) Als we terug rijden stoppen we nog bij Best Buy, de cd's zijn hier net wat goedkoper dan bij WalMart of Target, dus we kopen hier de net uitgekomen cd's die op ons lijstje stonden. Het is al laat dus we stoppen onderweg naar huis bij TGI Friday, hier eet Bo malse spare ribs en Eline super pittige tagliatelle met kip en garnalen (+ een aantal glazen water omdat het zo pittig is), was erg lekker en echt een leuke sfeer daar! Toen we binnenkwamen was het nog niet echt druk, maar als we eenmaal zitten blijven er maar klanten binnen komen. En dat terwijl het al bijna 21:30u is! Het is vrij normaal om hier laat te eten, het scheelt dat we zelf ook pas laat trek krijgen, zal wel door de warmte komen. Na het eten rijden we terug naar Kissimmee en zijn zoals elke avond alweer snel onder zijl.

Aren

Rusten jullie ook uit?
Weer leuk om te lezen, fijn dat jullie zo genieten!

Arianne

Jullie doen wel erg veel, zeg. Geef je je lijf ook eens de tijd om even bij te komen? Rust om de hoest de baas te worden en je voeten te laten helen... even genieten van je aankopen (cd-tje luisteren) Hoor net dat het vandaag een historische dag is voor NASA, er wordt in het donker een lancering gedaan, een testvlucht met allerlei spullen voor het station waar André Kuipers zit... Liefs!