Bo en Eline in NYC & Florida

Day 10: Kissimmee - Orlando

Vandaag gaan we naar Aquatica, een groot waterpark uit de stal van Seaworld. Gister op het nieuws hadden ze het over slecht weer, regen en onweer, maar daar is (nog) niks van te merken. De zon schijnt en het is erg warm. Als we het park binnenkomen staan we te springen als kinderen. Het ziet er zo geweldig uit!! Overal mooie bloemen, palmbomen, overal super gave (water) attracties, zelfs vechtende papagaaien in de bomen. Het park is net open dus het is nog erg rustig. We zoeken een plekje op een nagemaakt strand onder de parasol voor onze spullen en lopen meteen naar de lazy River. Heeeeerlijk! We gaan alle attracties af, van verschillende lazy rivers, tot banden waar je op moet zitten om een grote glijbaan af te gaan, of op je buik op een matje kei-hard een glijbaan af. Er is zelfs een glijbaan die door het dolfijnen habitat gaat, hij is doorzichtig, maar je gaat eigenlijk te snel om wat te zien. Vanuit de lazy River kan je ook het dolfijnen bad inkijken, erg leuk gedaan! We twijfelde van te voren of we naar dit park moesten gaan, maar hebben er zeker geen spijt van!

In de middag gaan we terug naar het huis om daar nog even te relaxen. Het is 34 graden en de zon is super fel, dus we moeten een beetje rustig aan doen, dit blijkt later wat te laat, we zijn KNAL-rood!!! Rond een uur of 17.00 wordt het donker buiten en begint het te onweren, later begint het ook te regenen, en dit is geen mietjes regen zoals in Nederland, nee, het gaat echt helemaal los!! Als we 's avonds naar Cici's pizza rijden (een all-you-can eat pizza restaurant met zelfs vanille pizza als toetje) gutst het water over de straten, we zien nauwelijks meer wat door de voorruit van de auto en we zijn dan ook kledder nat na een sprintje van 2 seconden naar het restaurant. We proberen diverse slices van verschillende pizza's maar zien dat we het helemaal verkeerd doen, wat nou een paar slices op je bord? Bijna iedereen om ons heen stapelt hun bord helemaal vol tot een bizarre toren vol met pizza, getver alsof ze al weken niks meer gegeten hebben! Maargoed, Amerikanen blijven Amerikanen. Na het eten vermaken we ons nog even bij de Walmart en gaan dan terug naar de villa, daar spelen we nog een potje airhockey in de garage, wat bijna resulteert in dat 1 van ons een andere slaapkamer moet gaan uitproberen, maar het is toch nog goed gekomen, haha. We kunnen helaas geen uitspraak doen over wie de winnaar was..