Bo en Eline in NYC & Florida

Day 12: Kissimmee - Tampa

Vandaag moeten we de villa helaas verlaten. Wie weet ziet ie ons nog wel een keer terug, want het was echt heerlijk om een tijdje een eigen plek te hebben. We rijden naar Tampa want we gaan ons laatste ‘pretpark' aandoen, namelijk Bush gardens, een pretpark/dierentuin. Het is weer belachelijk lekker weer, dus we hebben niks te klagen. We parkeren en pakken een klein treintje naar het park. Als we de ‘map' onder ogen krijgen zien we dat we vandaag wat tempo moeten maken aangezien het een groot park is! We pakken eerst de stoomtrein die dwars door het park gaat waardoor je door diverse landen gaat en dus ook de dieren van die landen ziet, giraffen, olifanten, de hele mikmak. Na dit tripje lukt het ons om voor het park sluit bijna alles te doen wat het park te bieden heeft, diverse (erg leuke) achtbanen, een aantal dierenshows, kangaroos aaien (die eigenlijk best zielig met veel te veel op elkaar zaten) en natuurlijk een heleboel dieren gezien. We vonden dit park echt gaaf!! Echt mooi opgezet en heel divers. We willen aan het eind nog naar de gorilla's, maar helaas hebben ze dit gedeelte al afgesloten, op naar het motel dus.

We checken in onze kamer met uitzicht op het mooie zwembad omringd met palmbomen (waar we geen gebruik van maken) en rijden daarna weer weg opzoek naar een plek om te eten. We kiezen Applebee's, waar we geen super goede herinneringen aan hebben maar wagen het erop. Het valt ons 100% mee en eten super lekker. We doen daarna nog een paar noodzakelijke inkopen bij de Publix (zo fijn dat dit gewoon nog 's avonds laat kan) en gaan dan terug naar het motel.