Bo en Eline in NYC & Florida

Day 14: Fort Myers - Naples

Zaterdag 19 mei 2012

Na weer een lekker ontbijtje op het terras van het motel (we hebben mazzel dit jaar, bij een hoop motels zit gratis uitgebreid ontbijt!) zetten we alle spullen weer in de auto en duimen dat de TomTom het weer doet. Helaas :( We hangen hem wel aan de oplader en wie weet gaat hij het nog wel doen. Hij gaat namelijk wel aan, maar blijft hangen tijdens het opstarten. We rijden met een kaart en de bordjes langs de weg naar Sanibel. De weg ernaar toe is prachtig en Sanibel zelf zou heaven on earth moeten zijn maar het valt ons een beetje tegen. Bijna de hele kustlijn is bezet door hotels en grote huizen van rijke mensen waardoor het maar 3 parkeerplaatsen zijn. Daarnaast is het zaterdag en dus erg druk! We vinden wel een parkeerplaatsje en lunchen op het strand. Zeker niet verkeerd, maar ook niet mega bijzonder. We zetten dus koers richting Naples, nadat de TomTom heel even de kaart erin gooit maar dan weer uitvalt besluiten we toch opzoek te gaan naar een nieuw navigatie systeem, want dit is gewoonweg niet te doen (lees: oldschool kaartlezen is gewoon niet meer mogelijk tegenwoordig). Bij Best Buy kopen we een Garmin en ruilen Tom om voor Melissa. Op hetzelfde terrein lopen we nog een Ross en een Target binnen en rijden dan door naar het Motel. We hadden hier wat willen relaxen maar het is helaas alweer 18.00 door de oponthoud van rijden met een kaart en het zonder navigatie zoeken naar een winkel waar ze navigatie verkopen. Dus checken we in bij het schattige Lemon Tree Inn waar er leuke gekleurde stoelen voor onze kamer staan en rijden daarna over 5th avenue, de place to be in Naples. Dit zag er erg leuk en gezellig uit, maar wel voor de rich & famous, niet echt ons ding. We rijden daarom naar de Cheesecake Factory die we op de heenweg gezien hebben en eten hier ook weer erg lekker. We krijgen eindelijk weer wat groenvoer binnen! Eline eet ongeveer ¼ van haar gigantische bord pasta en we laten de rest dus in een doggybag doen, wie weet kunnen we er nog wat mee, zonde om het weg te laten gooien. Als we bij het motel komen is het zoals elke avond weer láát en is het dus weer douche en naar bed.

[ we gebruiken alleen de foto's die met onze telefoons gemaakt zijn voor het blog omdat de kaartlezer de kaarten van onze fototoestellenniet leest.Voor deze dag hebben we geen foto's gemaakt met onze telefoons, dus helaas geen foto's. Foto's zijn beschikbaar als we terug zijn op aanvraag ;) ]