Bo en Eline in NYC & Florida

Fire in the backyard!

Nadat we gisteravond terug reden vanuit Seapoint vonden we dat de stad er maar donker bijstond. Normaal zie je miljoenen lichtjes, en nu washet een stuk donkerder. Hmm.. het zal wel mist zijn!! Na 5 minuten rijden begon het wel heel erg naar brand te ruiken. Enthousiast begonnen we te schreeuwen.. 'oeh ik zou wel willen zien waar het is!' 'Misschien staat ons huis wel in de fik!' Toen reden we de hoek om en werden we meteen met de neus op de feite gedrukt, heel devils peak stond ik de fik!!!! Devils peak is de berg waar ik uitzicht op heb vanuit mijn kamer, de berg waar we elke dag langs rijden en de berg die we gebruiken om te zien of we nog wel goed rijden. Hij was oranje, geel en rood en het zag er afschuwelijk maar toch ook wel weer heel mooi uit! We hebben geschreeuwd, onze huisgenootjes wakker gemaakt en om half 1 snachts nog richting de brand gelopen, niet nadenkend dat het niet heel slim is om om half 1 snachts met je camera en als meisje de straat op te gaan in onze wijk! We hebben het gelukkig overleefd. Ik hoor nog steeds helicopters, maar ik geloof dat het redelijk gedoofd is.

Foto's van onze achtertuin:

Reacties

Reacties

Elwin

Is zeker een vreugdevuur ivm de verjaardag van je moedertje........, wel een beetje overdreven van die Afrikanen.......

Maaike

oei, wat zonde! Je hebt wel een mooi uitzicht vanuit je kamertje, ik woonde bij jou in de buurt realiseer ik me nu pas :p
xx

arianne

Wow!! 't Lijkt wel een vulkaanuitbarsting!
Prachtige foto's!!!

Grtjs

Edwin

Ramptoeristen! Maar wel gave foto's...

Bert

Briljante opnames van brandend Devils Peak!
Vooral de eerste met de omfloerste volle maan erboven, de wolkvlagen, het silhouet van de berg, de vuurgloed en de 'vredige' lichtjes van Capetown maakt dit tot een perfect plaatje. Ik probeer er een poster van te maken! Super!!!!
Was dit vuurwerk voor je moeder's verjaardag of een oefening voor je afscheid van Capetown?
Groetjes!!!

Patty

Ik las het hier op nu.nl Wel grappig dat jij er live bij was!

bea

dat is nog een extra iets wat je zo op het laatst mee maakt, ze wilde je niet zo maar naar huis laten gaan zonder een spectaculair afscheid. Veel plezier nog je laatse week!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!