Bo en Eline in NYC & Florida

USA!

Hallo allemaal,

Ik hou deze blog nog even aan.. want; over 6 dagen vertrek ik alweer op het volgende tripje!!

Deze keer mag ik m'n avonturen eindelijk een keer samen met Bo meemaken, wat erg fijn is! We gaan ons 4 weken vermaken in de USA! Ons tripje gaat er als volgt uitzien:

We vertrekken van Schiphol naar San Francisco, om vervolgens San Francisco zelf, Yosemite NP, Death valley NP, las Vegas, San Diego, Anaheim en LA aan te doen. Dan door te rijden naar San Francisco via de kust, en vanuit daar naar Portland te vliegen om een paar dagen bij de oom en tante van Bo langs te gaan. Een paar dagen later vliegen we weer verder naar New York om daar nog een weekje te vertoeven. Ik ga kijken of ik onze belevenissen weer hier kan bijhouden

Verder nog meer goed nieuws! MIJN SCRIPTIE IS AF!! Ik ben op dit moment nog aan het printen, maar het plan is om hem woensdag in te leveren! Ik had niet meer verwacht dat het zou gaan lukken aangezien ik nogal weinig heb kunnen doen in Kaapstad, maar ik heb me helemaal de pletter gewerkt afgelopen weken, en het is gewoon gelukt! Dat is maar goed ook, want ik heb het echt helemaal gehad, haha.

Maargoed, deze week langzaam inpakken, scriptie inleveren, nog even langs Weert, en dan klaar om te gaan!

Reacties

Reacties

Tante Jannie

Hele fijne tijd saampjes in Amerika !!
Goede reis en liefs , Jannie

Patty

Ja pfff is toch niet normaal meer. Ik verwacht dat je de komende 5 jaar niet meer op vakantie gaat/hoeft? :P

Bert

Een goeie reis en een fantastische vakantie in Amerika wens ik jullie.
Geniet er maar met volle teugen van; een hartstikke mooie rondreis maken jullie. Groetjes, Bert

Otto

wow..helemaal af!! wat goed! je hebt je echt wel te pletter gewerkt afgelopen tijd ja, goed bezig!!
lekker op vakantie heb je dan zeker wel verdient!

San Francisko, L.A. , New York.... gaaf man!
veel plezier allebei :D !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!