Bo en Eline in NYC & Florida

Amsterdam – San Francisco

Vandaag was het zover! Om 5 uur stonden we op om eerst naar Papendrecht te rijden en ons daarna naar Schiphol te laten brengen door Aren & Arianne. Daar aangekomen hebben we onze spullen ingechecked, een broodje gegeten en afscheid genomen. (Hierbij wilde Eline in haar ‘ik-ga-altijd-zonder-Bo-op-vakantie' enthousiasme ook afscheid nemen van Bo, maar die vlieger ging mooi niet op!) En voor we het goed en wel doorhadden zaten we in het vliegtuig en waren we al weer in Londen.

Daar hadden we een uur en een kwartier om over te stappen, wat precies genoeg was om het vliegtuig naar San Francisco te halen. Dit was een prima vlucht, die eigenlijk sneller voorbij was als verwacht (lang leven het inflight entertainment en de films die je daarop kunt zien!).

Eenmaal aangekomen op San Francisco Airport stond er gelukkig maar een kleine rij bij immigrations, na vingerafdrukken gegeven te hebben (van ál onze vingers!) en na in het engels duidelijk gemaakt te hebben wat voor werk Bo doet (wat in het Nederlands al lastig is om uit te leggen) mochten we het land in. Binnen 10 minuten stond de shuttle bus al voor onze neus en zette ons na een ritje van 15 minuten af bij ons eerste hotel. Hier kwamen we op een super nette kamer met een goed bed! We hebben ons even opgefrist en zijn de stad in gegaan.

Het winkel gedeelte begon al in de straat waar ons hotel lag, dus dat was ideaal! Het weer was trouwens niet erg goed; harde wind en koud!

Dit is iets waar San Francisco bekend om staat, dus het is niet anders.

Tegenover het hotel ligt de ‘Ross', een winkel waar Jolanda en Eline 2 jaar geleden nogal verslaafd aan waren. Deze winkel is maar liefst 4 etages hoog.

En Bo heeft er meteen wat t-shirts en een broek gescoord voor weinig!

Eline niks, die was te moe om fatsoenlijk rond te kijken (watje).

Daarna zijn we bij een all-american jaren 50 restaurant een hamburger en een cola gaan drinken (een re-fill hadden we niet eens nodig!)

Toen zijn we terug gegaan naar het hotel, aangezien we inmiddels al bijna 26 uur op waren en we een beetje duizelig aan het worden waren. En om 20:00u ging toch echt het licht uit!

Aren

Dit is vast nog maar het begin van veels moois!
Have fun !!

Patty

Aaaaaaaaaaaaaaah ik wil ooooooooooooooooook!