Bo en Eline in NYC & Florida

Bishop - Death Valley

Vandaag weer op tijd op. Rond 10u in slaap vallen garandeert toch om een uur of 8 weer wakker worden. Wel een makkelijk ritme (hoewel niet het ritme wat je bij een vakantie zou verwachten, maar wel een ritme waar je veel uit je tijd kunt halen!) Lekker gedoucht en spullen ingepakt. De auto weer in en naar de KMART gereden om wat boodschappen te doen. Dit was echt een enorme supermarkt. Erg leuk. Alleen hebben ze er weinig verse producten.

Gelukkig lag er ook nog een VONS naast en die heeft wel veel verse producten. Hier broodjes gehaald voor het ontbijt, een brood voor het avondeten en een salade. Bij het afrekenen kwamen we langs een zelfscan en wilde dit in eerste instantie doen en toen toch maar doorlopen, maar we werden gelijk alweer aangesproken. 'Kom maar jongens, probeer het maar, als iets niet lukt, roep me maar'. We deden natuurlijk van alles fout, maar de mevrouw hielp ons heel geduldig en ook weer erg vriendelijk! Alles in de auto geladen. Alles wat koud moest in onze piepschuimen koelbox waar we elke keer een verse zak ijs in doen en door naar het VONS tankstation. Hier getankt en weer doorgereden om naar Death Valley te vertrekken. Nog in Bishop viel Bo zijn oog op een leuk straatnaam bordje, dus even stoppen om een foto te maken.

Toen doorgereden naar Death Valley en lange stukken rijden hier stelt echt niets voor. Muziekje aan, cruise control aan en die paar uur zijn zo voorbij. Er is zoveel moois te zien om ons heen! Op een gegeven moment reden we al in Death Valley.

En het is wel duidelijk waar de naam vandaan komt. Veel dooie natuur. Heel veel verschillende kleuren natuur, wel een mooi gezicht. Eline had een motel geboekt in Stovepipe Wells en voor we het goed en wel doorhadden waren we er al doorheen gereden. Als je een scheet zou laten, dan doe je er langer over, dan dat je tijd nodig hebt om door Stovepipe Wells te rijden. Omgedraaid en ingecheckt bij 100F (ong. 38gr.).

Auto voor de kamer, spullen naar binnen, airco in de kamer (heerlijk), zwemkleding aan en ontspannen bij het zwembad. Het was benauwd warm, maar het was erg goed te doen. Even lekker ontBisspannen en boekje lezen. Na een paar uur kregen we trek, dus zijn we naar de kamer gegaan om daar onze vanochtend gekochte salade te nuttigen.

Na het eten zijn we nog even een rondje gaan lopen en hebben nog wat foto's gemaakt.

Verder hebben we de foto's van Eline haar camera op de laptop gezet en allemaal verkleind in de hoop dat de wat zwakke draadloze internetverbinding de upload aankan. En we hebben de laatste paar dagen bijgewerkt voor het blog. Nu weer lekker slapen, want morgen gaan we hier in Death Valley nog wat mooie plekken bezoeken en morgenavond slapen we alweer in Las Vegas. In het grootste hotel van de wereld; gaat dat weer even een compleet andere ervaring zijn dan de laatste paar dagen in de mooie natuur!

Aren

Net alle verhalen gelezen en alle foto's bekeken en het is te gek!! Kan heel goed begrijpen hoe jullie lopen te genieten.
Ga vooral zo door..........cool!

Maureen

echt tof allemaal! :D
maar jullie zullen wel helemaal dood zijn bij terugkomst haha.

veel plezier nog!

X

marga

Nu pas alles gelezen, wat een ervaring weer,
mooie fotos, ik kan me er dan wat meer bij voorstellen,
geniet lekker verder maar hou ons op de hoogte.

xxxxx

Bea

Heej! Net alle verhalen gelezen van jullie eerste week.
Super weer allemaal!!

Geniet ervan en zeker zoveel verhalen blijven schrijven!!
Leukleukleuk!

Groetjes!!!

Sander

Klinkt allemaal fantastisch! Hoewel de parken me erg aanspreken, ben ik errug benieuwd naar VEGAS!! Blijven updaten hoor!!