Bo en Eline in NYC & Florida

Death Valley – Las Vegas (Dag 1)

Vanochtend opgestaan en de blog even een update gegeven. Paar nieuwe verhalen erop en foto's bij de oude verhalen.

Dit duurde wel even, dus terwijl Bo hiermee bezig was, is Eline even een soort van ontbijt gaan halen bij de enige supermarkt tegenover het motel.

Dit opgegeten, terwijl het uploaden verder ging. Douchen en spullen in de auto. De warmte in! Wat is het heet! Airco aan en doorgereden door Death Valley richting Las Vegas. In Death Valley nog een aantal stops gemaakt om de natuur te bezichtigen. Veel dooie natuur, veel verschillende kleuren, mooi om te zien! Op het laagste punt op aarde geweest en doorgereden door een mooie natuur.

Vlakvoor Las Vegas kwamen we onze eerste Wallmart tegen, wat een enorme supermarkt is dat zeg! Leuk om te zien, nog wat kleding gekocht en een kabeltje om de Ipod mee aan te sluiten op de radio van onze huurauto en doorgereden naar ons hotel.

Eenmaal aangekomen gelukkig snel het hotel gevonden, is ook niet echt te missen aangezien het nogal groot en opvallend is, en de auto geparkeerd in de parkeergarage.

Spullen uit de achterbak en op naar de incheckbalie. Ingechecked en op naar de kamer, en wat voor een kamer! Veel hotels hebben we nog niet gehad in ons reisbestaan, maar dit is toch wel de grootste en de meest luxe die we tot nu toe hebben gehad! En wat een heerlijk bed! Die zou Bo best willen hebben thuis!

Spullen gedropt op de hotelkamer en we zijn maar eens een rondje gaan lopen door het hotel, aangezien het nogal groot is. Het casino bekeken, het zwembad opgezocht en bekeken, kwamen langs het leeuwen habitat (in het hotel) en besloten dat we bij het Rainforest Cafe gingen eten deze avond.

Dus daar maar aangesloten, kregen snel een tafeltje aangeboden. We hebben hier lekker gegeten, met geluiden van dieren op de achtergrond en een regengootje achter Bo.

Na het eten zijn we even naar de kamer gegaan, om erna de strip maar eens een stuk op te gaan lopen.

We zijn een heel eind gekomen, maar kregen toch wel last van onze voeten en zijn dus op ΒΎ maar omgekeerd om terug te lopen naar het hotel. Hierbij kwamen we nog langs een water/fontein show, waarbij deze op een muziekstuk een uitvoering gaven. Erg leuk om te zien. Rond half 2 waren we weer terug in het hotel en op onze kamer. Even het bad een stukje vol laten lopen om de voeten even in te dopen. En daarna snel in slaap gevallen.

Sander

Wordt er nog gegokt??