Bo en Eline in NYC & Florida

Las Vegas (Dag 2)

Vandaag werden we wat later wakker. En hebben we erg lekker geslapen! Dit bed is echt TE lekker! Opgestaan en naar 1 van de outlet centres gereden. Daar een broodje gehaald bij de Subway en die gedeeld. En hierna aan het winkelen geslagen. Een hoop leuke winkels, ook voor Bo, die zich deze vakantie ontpopt tot een betere 'shopper', dan veteraan Eline.

Bo gekocht: 2 paar vans (schoenen), 1 paar slippers, 3 hurley shirts, 1 hurley korte broek, 1 quicksilver pet.

Eline gekocht: 1 paar DC schoenen en 1 paar roxy slippers (en ja, dat is alles.. wat is er aan de hand?!)

Hier eigenlijk het grootste gedeelte van de dag doorgebracht. Op een gegeven moment toch weer zere voeten. Dus even terug naar de kamer, even ontspannen. Daarna weer de auto gepakt en naar Circus Circus gereden, waar Eline 2 jaar geleden met school had gezeten. Hier binnen even rondgelopen en besloten hier een pizza te eten. Dit was veel te veel van het goede weer, we kregen hem allebei maar voor de helft op. We verbazen ons (vooral Bo) over de hoeveelheid eten die de mensen hier binnen krijgen.

Vanaf deze kant hebben we de strip het stuk gelopen waar we gisteren nog niet geweest waren. Kwamen nog langs een Ross (Dress for Less) die nog 30 minuten open was. Dus daar nog even naar binnen. Bo weer een shirt gekocht. Eline weer niets. Daarna doorgelopen om de strip verder te bekijken. Gewoon rustig rondgelopen. Bij Treasure Island (ook een hotel) liepen we toevallig net langs toen de Piratenshow begon. Dus die ook even bekeken. Was wel grappig om te zien.

Toen besloten dat we toch wel weer zere voeten hadden en weer het stuk teruggelopen naar de auto om naar het hotel te gaan. Eline was onderweg nog even bang voor wat kakkerlakken die over de stoep liepen. Dat was ook grappig.

Uiteindelijk weer in Circus Circus terecht gekomen en 1 hele dollar in een automaat gestopt om er een kaartje voor 6 cent weer uit te halen, dus we hebben in ieder geval even gegokt! Maar het trekt ons gelukkig niet zo erg als die huisvrouwen die hersendood op die knoppen zitten te rammen. Daarna doorgelopen naar de auto om naar onze hotelkamer te rijden. Hier kwamen we rond 1u weer aan om weer heerlijk te gaan slapen.

Edwin

Ik zie nu pas dat jullie ook een blog bijhouden.. haha.. dus ik had even wat in te halen. Zo te zien hebben jullie daar een geweldige tijd, mooi zo! Veel plezier nog verder!