Bo en Eline in NYC & Florida

Las Vegas (Dag 4)

Vandaag weer uitgeslapen, om erna naar het buffet van het MGM Grand te gaan. Hier kwamen we net op tijd aan om het ontbijt nog mee te pikken. Lekker ontbeten en erna naar het volgende outlet centre gereden wat iets verder van de strip aflag.

Hier langzaam rondgelopen. Hier kwamen we een onwijs gaaf Monopoly spel tegen van Family Guy. Dit konden we niet laten liggen, dus hebben we het gekocht. Ook de nieuwe cd van Rancid maar even opgepikt. Deze gelijk in de auto geluisterd onderweg naar weer een andere Ross (Dress for Less) en hij klonk goed. Deze Ross viel helaas een beetje tegen, maar hier hebben we wel alvast een extra reistas gekocht voor (vooral van Bo) de gekochte spullen.

Hier lag ook nog een Target, daar nog even naar binnen gegaan, altijd leuk. Hierna weer teruggereden naar het hotel. Even ontspannen op de kamer en daarna door naar het buffet voor het avondeten, hier heerlijk van alles geproefd en lekker gegeten. Bo aan de sushi! Hij vond het niet echt bijzonder trouwens. Evenals de krab poten.

Na het eten doorgelopen naar de screening room van CBS. Hier kon je een aflevering van een serie kijken (zonder dat je wist welke) en dan moest je er je ongezouten mening over geven, zodat ze daar weer iets mee konden. Leek ons wel leuk, dus wij daar naartoe. We hebben een aflevering van de Ghost Whisperer gekeken en onze mening gegeven. Was wel grappig om mee te maken. Hierna nog even een stuk de strip opgelopen, omdat Eline slippers van Volcom had gezien een aantal dagen eerder en ze toch wel wilde.

Eenmaal daar aangekomen hadden ze natuurlijk haar maat niet meer (zal weer niet natuurlijk!) Dus weer teruggelopen om onze spullen op te ruimen voor de flinke trip die we morgen moeten maken naar San Diego. Onderweg voor de grap wat kaartjes aangepakt die om de 5 meter in je handen geduwd worden.

Kaartjes met naakte vrouwen erop die binnen 20 minuten in je hotelkamer kunnen zijn om je wat armer te maken. Deze kaartje in de hotelkamer maar weer weggegooid en onze spullen opgeruimd. Hierna het blog bijgewerkt tot te laat en toen gaan slapen. Morgen voor 11u uitchecken en doorrijden naar San Diego, op naar wat minder warm weer en weer wat rust aan ons hoofd. Las Vegas is gaaf om geweest te zijn, maar zoals Eline van te voren al zei; je moet er niet te lang heen gaan, dan heb je het wel gezien. Op naar de volgende stap in de reis!