Bo en Eline in NYC & Florida

Las Vegas (Dag 5) - San Diego

Vandaag op tijd opgestaan om uit onze luxe kamer te gaan en door te reizen naar San Diego, onze volgende stop. Dit is een rit van 5 en een half uur, dus we moesten wel een beetje op tijd weg. Precies op tijd de kamer uit, alle spullen mee, nog wat ijs uit de machine in zakken gedaan voor onze koelbox (werkt als een trein!) en instappen. Tomtom weer ingesteld en rijden maar weer. Het eerste stukje was best wel een beetje saai, maar op een gegeven moment kwamen we weer een beetje in de bewoonde wereld en werd de rit wat leuker. We kwamen weer wat grote supermarkten tegen en besloten om als we een Ross tegen zouden komen, we hier zouden stoppen. Dus na zo'n drie uur rijden kwamen we die inderdaad tegen. Wij daar gestopt, was niet zoveel boeiends te vinden. Eline kon er alleen een vest vinden. Er zat nog een 99 cent winkel naast waar we nog even naar binnen zijn gegaan, maar dat was eigenlijk gewoon een hoop troep. Erna bij de Wallmart naar binnen gegaan. Hier nog een shirtje gevonden voor Bo. Hierna zijn we weer doorgereden naar San Diego, wat nog iets minder dan 2 uur rijden was. We kwamen helaas wel in een kleine file terecht, maar die was gelukkig snel voorbij. Doorgereden naar San Diego (wat echt een mooie rit was, grote huizen tussen mooie natuur) waar de Tomtom ons naar de verkeerde Elm street leidde, waardoor we ineens in een soort ghetto reden, waarbij Eline een beetje de kriebels kreeg. Bleek dat we zo'n 10 minuten aan de verkeerde kant van San Diego zaten. Dus het goede adres ingevoerd en aangekomen bij het hotel. Wat er erg goed uitziet. We werden hier zeer vriendelijk ontvangen en hebben een leuk klein kamertje met een bed, magnetron, koelkast, wasbak en televisie. We mogen dvd's lenen als we dat willen. En ze hebben fietsen die we gratis mogen lenen, dus dat willen we morgen doen om San Diego te verkennen. Voor zover we nu hebben gezien (we hebben even een klein rondje gereden) ziet het er erg leuk en gezellig uit. We hebben hier ook weer een internetverbinding, dus het blog krijgt weer een update evenals de foto's. We dachten trouwens dat we er foto's van de tent op hadden gezet, maar klaarblijkelijk hebben we dit niet gedaan, dus dat nog even aangepast.

We hebben hier ook een washok, dus morgen gaat er ook even wat gewassen worden, dat mag ook wel even gebeuren. Op naar morgen! (foto's komen nog)

Aren

Moet ik een kar huren als jullie terugkomen ??........om alle aankopen te vervoeren....;-)

goed bezig...
groetsels

jolan

klinkt echt super leuk allemaal (en id ook wel een beetje bekend). En is Eline ziek omdat ze niet zo goed kan shoppen (of ze mist mij gewoon :)).
Ben benieuwd naar de volgende verhalen!

xxx

bea

Cool leeuwen in het hotel, casino, alles er op en er aan, zou echt iets voor mij zijn las vegas!

als ik je moet komen halen met een lege koffer dan zeg het maar hoor!!

Super leuk, alleen die ghetto zou niet echt iets voor mij zijn..

Ik wacht op de nieuwe foto's!

Kus