Bo en Eline in NYC & Florida

San Diego - Anaheim

Vandaag zijn we op tijd opgestaan, opgeruimd, ontbeten op het terras, uitgecheckt en richting Seaworld gereden (ongeveer 10 minuutjes van het hotel) Hier was het al flink druk! We hebben de auto geparkeerd en 2 flextickets gekocht. Dit is een ticket voor Seaworld en Universal studio's in Los Angeles waardoor we in totaal 58 dollar goedkoper uit zijn. We blijven Hollanders hè! Daarna het park ingegaan en gekeken wanneer alle shows waren. Vervolgens zijn we eerst alle shows gaan bekijken waar we tot laat in de middag zoet mee waren. Echt heel gaaf wat ze al die dieren geleerd hebben, Orca's, zeehonden, dolfijnen, maar zelfs honden, katten, varkens etc. Eigenlijk wel zielig, maargoed, wel heel erg leuk om naar te kijken. Er was ook een sesamstraat 4D show waar je een aflevering van Sesamstraat in 3D ziet, maar daarnaast ook dingen voelt, als water, lucht en trillingen. Echt heel grappig! Verder hebben we nog wat aquariums bekeken en stonden uiteindelijk om 6 uur buiten het park, moe en zwaar verbrand van het midden in de zon de shows bekijken. Vanuit het park zijn we naar Anaheim gereden wat ongeveer 1,5 uur rijden was en wat midden in Orange County ligt. Hier zitten we in een motel 8 wat op loopafstand van Disneyland ligt. Avond eten hebben we bij de supermarkt gehaald (broodje, beleg, fruit en een bakje Ben & Jerry's ijs, want die heeft Bo nog nooit gehad) die hebben we op de kamer opgegeten, daarna gedoucht en aftersun gesmeerd. Daarna gaan slapen want we moeten fit zijn voor morgen, weer een hele dag pretpark: Disneyland! We zijn alle 2 heel benieuwd want ze zijn nooit eerder in Disneyland (Parijs) geweest.

Aren

Stelletje maffe toeristen ;-)
Jullie hebben , als je weer thuis bent , een maand nodig om uit te rusten!
Have - more- fun !

Arianne

Nog steeds goed bezig!!
XXX

Tante jannie

Wat een leuke dingen allemaal !! Ga zo door.