Bo en Eline in NYC & Florida

Anaheim – Los Angeles - Hollywood

Vandaag met pijn en moeite weer op tijd opgestaan, naar de Vons gereden en wat broodjes gehaald voor het ontbijt. Hierna doorgereden.

Doorgereden naar Los Angeles en Hollywood, onderweg Santa Monica beach gezien en over Venice Beach gelopen, door Bel Air en Beverly Hills gereden over de Sunset. Venice Beach was leuk om te zien en LA is best wel een smerige stad.

Hierna het hotel opgezocht om in te checken, dit gedaan en toen doorgereden naar Amoeba, de muziekwinkel waar we in San Francisco ook al geweest waren.

Gelukkig hadden we maar een uur, omdat we een uur hadden betaald voor het parkeren. Toch nog aardig wat cd's gekocht en doorgereden naar de Ross, waar Bo nog 2 shirtjes heeft gekocht.

Hierna doorgereden naar de Sizzler om te eten, wat weer erg geslaagd was. Lekker eten en een saladebar. Toen de auto weer teruggebracht naar het hotel en de bijbehorende parkeerplaats. Spullen in de kamer gedropt en de Hollywood boulevard opgelopen, waar we gelijk de Virgin winkel tegenkwamen; waar alles 50-70% korting had, ze verkochten alles, want ze gingen weg. Dus hier weer te lang dan goed voor ons is rondgelopen en cd's gekocht.

Op een gegeven moment maar verder de boulevard opgelopen, maar echt heel veel stelde het niet voor. Dus rond een uur of 10 weer naar het hotel gelopen om een beetje te ontspannen. Morgen naar de Universal Studios, dus weer op tijd op.

Maureen

Zozo, kun je weer een heel cd rek mee vullen.

Arianne

Hoe denk je die allemaal door de douane te krijgen???
Gekke lui!
En Boudewijn....je kan ook gewoon je shirtjes wassen, hoor! Dan kan je ze meer keren dragen! Je hoeft niet steeds, na één keer dragen, nieuwe te kopen!!

Complimenten dat jullie het nog steeds volhouden om elke keer weer een reisverslag (met foto's!) te schrijven!

XXXX

Aren

Ik kom gewoon met m'n eigen naar Schiphol om jullie te halen hoor....heb geen Escape ;-)

Sander

Oom, het is een Espace, escape zit links boven op je toetsenbord! ;-)
45 CD's!!! WTF?!!? Dat is heel wat luisterplezier....

bea

Disney ziet er echt precies het zelfde uit als in parijs maar dan ook echt precies het zelfde!
Ik hoop toch echt dat jullie met een lege koffer gekomen zijn anders hebben jullie toch wel een probleempje de terugweg.. en al die cd's stelletje verslaafde!!

Veel plezier nog!!

KUS

Elwin

Hey, zo te zien alles goed met jullie. nog veel plezier daar !
groetjes uit Weert
Even ter info voor Sander: het is toch echt een Ford Escape! (misschien zit er wel een keyboard in)

Sander

Oh...dat wist ik ff niet....Sorry Oom dat ik aan je kennis/typevaardigheid twijfelde.... ;-)
Ik ben niet zo bekend met de amerikaanse auto's...de franse ken ik beter... haha!