Bo en Eline in NYC & Florida

Los Angeles (Hollywood) – Camarillo

Vanochtend hebben we een poging gedaan om op tijd op te staan (het wordt steeds moeilijker, dit is niet bepaald een uitrust-vakantie!) uitgecheckt en naar de dichtstbijzijnde supermarkt gereden om ontbijt en middageten te halen.

We gaan toch iedere ochtend maar voor een broodje ham/kipfilet ipv de zoetige/hartige dingen die de mensen hier eten. Daarna zijn we naar ‘oki-dog' gereden, een hotdog tent waar NOFX over praat en zingt op meerdere cd's en die we even wilden zien.

Nadat we dat op de foto gezet hebben zijn we naar de Universal Studio's gereden.

Het was wat minder weer vandaag, geen zon en wat minder warm, wat achteraf eigenlijk prima was. Eenmaal in het park zijn we meteen op de foto gegaan met de Simpsons en uiteindelijk met nog een aantal characters.

Het park had een hoop leuke attracties (waaronder de Simpsons ride en de mummy ride waar Eline haar longen uit het lijf geschreeuwd heeft) verder hebben we de studiotour gedaan waarbij we langs de sets van een heleboel films gereden werden en we zelfs een rondje Westeria lane gedaan hebben (de straat uit Desperate Housewifes), erg leuk! Omdat het een doordeweekse dag was met niet super mooi weer was het heel erg rustig in het park waardoor we nergens lang hoefden te wachten en we zelfs meerdere keren in een attractie konden.

En lopen we in Hollywood en dan zien we 2 bekende Nederlanders.. echt te lomp. (Daan Schuurmans en Bracha van Doesburg)

Om 7 uur sloot het park en zijn we nog over de ‘CityWalk' gelopen, een straat buiten het park. Hier hebben we wat gegeten en zijn we naar het gister geboekte hotel in Camarillo gereden, een stadje een uur van LA vandaan. Morgen hebben we een hele dag om vanuit hier naar Monterey te rijden langs de Californische kust!

Aren

Nog een maandje vakantie erbij om uit te rusten ???

Arianne

En morgen aan het eind van de dag naar Portland vliegen?
Doe ze daar de groeten!
Ennu...een beetje meer rust in jullie programma kan ook geen kwaad, hoor ;)
XXX

Sander

Rusten doe je maar als je thuis bent! Helemaal te gek jullie verslagen! Net of ik er zelf bij ben....helaas... :-(

Tante Jannie

Zo Bo eindelijk sponge Bob in levende lijve ontmoet !?
Jullie komen vast erg moe terug, maar leuke dingen gezien !!

bea

Shrek, Spongebob! Hoe te leuk!!