Bo en Eline in NYC & Florida

Camarillo - Monterey

Vandaag weer wat vroeger opgestaan omdat we een eind moesten rijden vandaag. Was weer erg moeilijk om uit bed te komen, een extra vakantie om bij te komen van deze vakantie zou bijna nodig zijn.

Vandaag dus een uur of 5 a 6 gereden. En helaas zijn we weer slachtoffers geworden van de Tomtom.

We wilde langs de westkust naar San Simeon rijden en daar reden we ook, maar op een gegeven moment werden we wat meer landinwaarts gestuurd. Dit leek niet zo vreemd, tot we er na te lang wachten achterkwamen dat we naar een andere San Simeon gestuurd werden. Het opnieuw ingevoerd en toen bleek dat we er al voorbij waren en de weg terug naar de kust meer dan 2u terugrijden was. Bijna even lang als doorrijden naar Monterey, waar we wilden overnachten, dus dat leek ons niet al te leuk, aangezien we al best lang in de auto zaten. Dus toch maar binnendoor gereden richting Monterey. Dit bleek ook een hele mooie route te zijn, met veel mooie landschappen. Mooie bergen, beekjes, lakes, druiventeelt en landbouw. Nu blijft het alleen de vraag welke mooie route langs de kust we gemist hebben. Maar wie weet komen we hier ooit nog eens terug en rijden we wel goed! Dus na een lange dag in de auto kwamen we aan in Monterey, spullen uit de auto gehaald en in de kamer gezet en het adres van de dichtstbijzijnde Chilli's opgezocht. Die bleek erg dichtbij, daar lekker gaan eten, wat weer lekker was. Daarna doorgereden naar ons motel om hier al onze spullen even opnieuw in te pakken en te verdelen, aangezien we morgenavond vanuit San Francisco (daar rijden we morgen naartoe) door te vliegen naar Portland om een aantal dagen op visite te gaan bij Ome Arie en tante Angee (en hun 2 lieve kindertjes). Het stomme is dat we het gevoel hebben dat de vakantie erop zit, omdat we alles aan het opruimen zijn en we weer terug aan het rijden zijn naar San Francisco. En dat terwijl we nog een aantal dagen Portland hebben en nog een aantal dagen New York voor we naar huis moeten.

Vandaag geen foto's, aangezien we bijna alleen gereden hebben.

Diny

Wat een belevenissen allemaal, geweldig.
Nog een fijne, resterende vakantie.