Bo en Eline in NYC & Florida

Monterey – San Francisco – Portland/Wilsonville

Gisteren:

Vandaag:

Vanochtend schrokken we om 10 over 10 wakker. Om 11:00 moesten we uitchecken! Haasten dus. We hadden de avond ervoor alle spullen al goed ingepakt om te gaan vliegen, dus dat hoefde gelukkig niet meer. We zijn toen naar de lokale bibliotheek gereden om de papieren uit te printen van het inchecken wat we die avond van te voren gedaan hadden. Daarna zijn we doorgereden naar de fishermans warf van Monterey, maar het was bewolkt en het regende zelfs een beetje. We besloten door te rijden naar Santa Cruz.

Hier hebben we de auto geparkeerd en wat door het stadje heen gelopen. Super leuk! Het was lekker weer, leuke winkeltjes en aparte mensen op straat. Daarna zijn we naar de zee gereden en hebben we onze broodjes opgegeten. Daarna zijn we opzoek gegaan naar een ‘carwash' want we wilde de auto in een beetje normale staat weer terug brengen (na de onverharde wegen zag de auto er niet heel mooi meer uit) de carwash eenmaal gevonden heeft Bo hem van de buitenkant gewassen en Eline hem van de binnenkant schoongemaakt. Toen zijn we richting het vliegveld gaan rijden. Hier kwamen we rond half 8 aan waarna we de auto ingeleverd hebben (wat heel makkelijk ging) onze koffers afgegeven hebben, door de douane gegaan en wat hebben gegeten. Voor we het wisten zaten we alweer in het vliegtuig en stonden we in Oregon. Daar stond Martin al klaar om ons op te halen en konden we de spullen van de band halen. Hij heeft ons naar HET huis gereden, waar we meteen naar bed zijn gegaan, want Eline had al geslapen in het vliegtuig en was behoorlijk moe.

Aren

Goed bezig...auto wassen!
Have fun in Wilsonville ;-)

Arianne

Netjes!!!!
En veel plezier bij de familie en in hun omgeving [in Wilsonville en allerlei "Malls", die ze daar ook hebben, Eline! :0, mèt een etenshoek met héél veel soorten eten!]

Groetjes!

Patty

En dan wordt het zelfs daar een beetje huiselijk :P