Bo en Eline in NYC & Florida

Portland

Vanochtend een beetje te lang geslapen, we waren blijkbaar erg moe, want we werden pas laat wakker. We hebben 's ochtends helemaal niets meegekregen van de geluiden in huis.

Maar na het wakker worden, maar lekker opgestaan en gedouched. Om daarna in de woonkamer even bij te praten met Martin en Angee.

Toen was het alweer tijd om Max en Bella op te halen van school, dus dat te voet gedaan. Gelijk even de buurt gezien, het is een erg rustige buurt en omgeving, ziet er heel idealistisch uit, maar wel mooi.

Eenmaal aangekomen op school gewacht op de kinderen, die natuurlijk wel weer even verlegen waren bij de aanblik van de twee ‘onbekenden'. Lekker teruggelopen naar huis, onderweg mochten ze nog even in de speeltuin spelen.

Eenmaal thuis even een boterham gegeten om erna bij de Taekwondo van Max te gaan kijken. Dit was ook erg leuk om te zien, hij heeft een hele leuke meester en ze hebben er zichtbaar plezier in.

Verder vielen we met onze neus in de boter, want het was vanavond pizza and movie night. Onderweg terug van de Taekwondo langs de pizzaboer en de videotheek, waar de kinderen Paul Blart uitkozen, 1 van de films die toevallig ook nog hoog op Bo zijn ‘wil-ik-nog-graag-zien-lijstje' stond.

Het was erg leuk, Martin had nog beetje last van zijn jetlag (was net een dag terug uit Abu Dhabi), dus die viel op een gegeven moment in slaap, met Bella tegen hem aangekropen, wat er erg aandoenlijk uitzag.

Na de film was het voor de kinderen alweer bedtijd. Nadat ze in bed lagen heeft Angee ons nog meegenomen naar de Apple store (Martin mocht niet, anders ging hij weer dingen kopen, haha..), omdat Bo even een nieuwe ipod wilde kopen (classic 120gb). Dit dus maar even gedaan. Bij terugkomst nog met Angee zitten kletsen en toen maar weer naar bed, want morgen weer een beetje op tijd op.