Bo en Eline in NYC & Florida

Portland (Dag 2)

Vandaag maar weer op tijd opgestaan, want we hadden afgesproken dat we met zijn allen naar de kust zouden rijden. Dit dus na het ontbijt ook gedaan. Eerst even naar boven het strand gereden, waar een erg mooi uitzicht was over het strand en de natuur.

Hierna doorgereden naar het strand zelf, waar toevallig ook een hoop zandkastelen werden gebouwd. Was wel even leuk om te zien. Max en Bella konden hier even lekker spelen op het strand, dit even een tijdje gedaan om erna het strand weer af te gaan om ‘salt water taffee' te kopen in een heel schattig snoepwinkeltje. Daarna doorgelopen naar Bella's cappuccino, waar we een mango smoothie kregen van zo'n 3 liter. Haha, hij was wel erg lekker.

Erna weer doorgelopen naar de auto en doorgereden naar volgende punt, waar weer een mooi uitzicht was.

Een stukje verderop langs het strand geparkeerd waar veel wind stond. Dus vlieger uitpakken en plezier maken maar! Hier even flink uitgewaaid.

Toen weer doorgereden richting thuis en onderweg gegeten bij de mexicaan waar Chris ooit (jaren geleden) zijn verjaardag heeft gevierd. Was ook erg lekker, maar wel weer erg veel! Buikjes vol en lange dag, dus bijna iedereen viel in slaap in de auto het laatste stukje. Vandaag een hoop foto's gemaakt, aangezien we verwachten dat een aantal mensen uit de familie Klink daar waarschijnlijk heel hard op zitten te wachten. Deze weer even kleiner gemaakt op de pc en het blog weer bijgewerkt. Morgen gaan we Downtown Portland bekijken en hopelijk ook eindelijk een hele basketbal wedstrijd op tv (En met hopelijk is dat vooral op Bo gericht), wat misschien ook nog wel de beslissende wedstrijd van de finale kan zijn. Bo is benieuwd. Dan maandag nog een dagje rondrijden in de bergen en dan moeten we het vliegtuig alweer pakken naar New York waar de laatste week van deze geweldige vakantie plaats gaat vinden en waar er nog een hoop op de agenda staat!

Patty

Lijkt me toch wel erg leuk om daar familie te hebben en op zo'n relaxte manier vakantie te vieren.
Overigens doen de laatste 8 foto's het niet bij mij...

Arianne

Reactie op wat Patty schreef: ze doen het bij mij ook niet :(
Mooi hè, daar in de buurt bij Martin!
Zijn jullie ook bij de "Devils Punchbowl" geweest? Daar waar het zo waaide? Is daar in de buurt de groepsfoto gemaakt die Aren op z'n mobiel ontving?

Doe ze maar weer de groeten!

Maureen

:D

Bert

Wat een fijne vakantie hebben jullie: zoveel gezien en beleefd. De foto's zijn hartstikke mooi. Nog een fijn weekje in New York, geniet er maar van!
Voor Patty, Arianne e.a.: als foto's op reismee niet te zien zijn, ga dan naar:
www.picasaweb.google.com/elinehooghiemstra/voorblog. Hier krijg je alle foto's te zien vanaf het vertrek tot nu toe.
Groetjes!