Bo en Eline in NYC & Florida

Portland (dag 3)

Vandaag weer niet supervroeg opgestaan. Een beetje bijslapen kan ook geen kwaad. We zijn vandaag samen met Martin downtown ingegaan. Hij heeft ons op de toeristische route naar downtown genomen. Onderweg kwamen we langs een aardbeien pluk plek, waar we even heerlijk verse aardbeien hebben geplukt.

Onderweg veel mooie stukken Portland gezien en veel historische feitjes meegekregen. Was heel leuk. Uiteindelijk in downtown terecht gekomen, waar we ook een hoop voor Martin belangrijke plekken hebben gezien. Hier een beetje rondgeslenterd. Uiteindelijk in Powells bookstore terecht gekomen. Hier aardig wat tijd in rondgekeken, wat een immense boekwinkel zeg! Zeker als je niet iets in je hoofd hebt wat je wilt, kun je lekker lang rondneuzen. Uiteindelijk hebben we allebei 2 boeken gekocht. Hierna doorgelopen en een ijsje gegeten bij de Ben&Jerrys, wat ook weer erg lekker was. Weer verder doorgelopen en toen kwamen we bij een pleintje terecht wat langzaam volliep met water en dan weer leegliep, waar een hoop kinderen lekker aan het spelen waren, aangezien het erg lekker weer was.

Nog verder doorgelopen en nog meer leuke informatie gekregen. Uiteindelijk teruggereden naar huis en hier de Basketball wedstrijd gekeken, die de Lakers uiteindelijk hebben gewonnen, tot Martin zijn ongenoegen. Was wel leuk om eens een wedstrijd te zien, nu nog eens in het echt erbij zijn, dat zou ook wel leuk zijn. Wie weet ooit nog. Verder heeft Martin een aantal van onze nieuwe cd's waarvan hij dacht dat hij ze ook wel leuk vond op zijn laptop gezet en heeft Bo dit ook gedaan, voor zijn nieuwe Ipod. Hierna maar weer lekker gaan slapen.