Bo en Eline in NYC & Florida

Portland (dag 4) – New York

Vandaag wilden we weer vroeg op, aangezien we 's avonds het vliegtuig moesten hebben en we die dag nog een rondje om Mount Hood wilde rijden en dit wel een dagje nodig had. Uiteindelijk door de wekker heen geslapen en later op dan gepland. Maar dit mocht de pret niet deren. We mochten de Jetta lenen en zijn hiermee de route gaan rijden die Martin ons aan had gegeven. Onderweg even gestopt om een Oregon shirt te kopen voor Bo en om wat eten en drinken te halen voor onderweg. Toen doorgereden richting de fantastische natuur. Best snel gestopt bij het eerste uitzichtpunt. Het uitzicht was erg mooi!

Stukje verderop gestopt bij de eerste waterval. Wat ook ernstig mooi was, we hadden het geluk dat de zon lekker scheen, dus dat maakte de omgeving nog veel mooier. Het was er echt heel erg mooi, misschien nog wel mooier als in Yosemite.

We zijn er nog een aantal keer gestopt en hebben nog meer mooie punten gezien.

We kwamen bij de meest bekende waterval uit de omgeving uit, die erg toeristisch was, dus het was er erg druk. Dit maakte hem minder indrukwekkend als de eerste waar we gestopt waren. Toen verder het rondje gereden en op een gegeven moment zagen we Mount Hood overal bovenuit steken, ook een erg mooi gezicht.

Verder het rondje gereden, want we hadden niet veel tijd en moesten nog een hoop zien. We kwamen onderweg nog een Walmart tegen, die we even binnen moesten, aangezien het de laatste was die we in konden deze vakantie. Even rondgelopen en snel weer verder gereden, want we hadden nog weinig tijd. Onderweg even gestopt om te eten bij de Dennys. Toen weer doorgereden naar huis, onze spullen weer ingepakt en ons klaargemaakt voor de vlucht naar New York.

Dit was nogal een rotvlucht, weinig ruimte, jankende kinderen voor ons, nachtvlucht, niet lekker slapen. Meer bij morgen.

Sander

In welke tas zitten al die CD's nou? ;-) Dat wordt nog spannend bij de douane...

Marieke

echt een supervette trip! ben echt jaloers op jullie (in positieve zin)
Veel plezier nog in NYC!!

marga

mooie aardbeien