Bo en Eline in NYC & Florida

New York (dag 1)

Vandaag dus vroeg aangekomen, best wel een beetje moe en chagerijnig.

Koffers opgehaald van de band en door naar de metro, om ons hotel te vinden en onze koffers te droppen. Dit was een minder leuk avontuur. We wisten niet goed welke metro we moesten hebben, hadden een hoop spullen en waren nog wat chagerijnig. We zaten ook nog in de ochtendspits, liepen steeds de verkeerde kant op en dat werkt best wel slecht op je humeur.

Hotel uiteindelijk redelijk snel gevonden, gezegd dat we kwamen inchecken en ze hadden gelukkig al een kamer vrij waar we in mochten, dat was wel erg fijn!

Gelijk even ontspannen op het stapelbed, even geslapen en lekker gedouched, om erna de stad in te gaan.

Eerst even op hetdak van ons hotel gekeken:

Hier gelijk op de hoek een lekker broodje gehaald en doorgelopen naar central park, waar we een tijdje gelegen hebben, beetje boek gelezen en in slaap vallen.

Maar weer doorgelopen, de metro gepakt naar een ander punt, om het park opnieuw in te lopen via de Strawberry fields.

Een mooi rondje door het park gelopen, om weer even lekker in het gras te gaan zitten, om te lezen en weer in slaap te vallen.

In het park kreeg Bo een nieuwe hobby; de macro stand van zijncamera.

Hierna doorgelopen naar de metro (wat veel prettiger is zonder al die koffers en spullen), naar Times Square, hier rondgelopen en besloten om bij Bubba's Shrimp te eten. Dit was een goede keus, het was erg lekker eten en een erg leuke tent! Weer veel te veel eten, wat we bij lange na niet opkregen.

Hierna nog even gekeken bij de gigantische toys r us die er tegenover lag. Toen weer doorgelopen, nog wat winkels in en de tram naar het hotel gepakt, om te gaan slapen en tv te kijken op onze aparte bedden en televisies.

Sander

Bubba Shrimp!! Ik moest meteen denken aan Forrest Gump, maar daar is het dus ook van. Geweldig!!
Romantisch hoor zo'n bed... :-s

Patty

Oja, de macrostand.. Heeft Steef ook weleens last van :P

Nog even en dan zitten wij ook in NYC :D

jolan

ej, die bloemen liggen nog steeds op dat kruispunt in central park haha!