Bo en Eline in NYC & Florida

New York (dag 2)

Vandaag vroeg de wekker gezet, alleen weer 2 uur later wakker geworden. De vermoeidheid haalt ons een beetje in, maar nog even doorbijten, anders missen we hier straks al het moois nog en dat willen we niet! Dus eerst even een lekker ontbijtje gehaald hier op de hoek en teruggelopen naar een leuk hofje schuin tegenover ons hotel, waar we dit lekker opgegeten hebben.

Daarna de metro gepakt om wat te gaan winkelen, voornamelijk voor Eline, die moest eigenlijk nog wel wat kopen. Op de terugweg naar het hotel nog een extra tas gekocht, zodat alles netjes verdeeld kan worden op de terugweg. (Dus Aren, zorg dat je kofferbak leeg is!) Even snel opgefrist om erna de metro weer te pakken naar het Yankee stadium.

We waren er erg snel, hier snel naar binnen, want de wedstrijd was net begonnen. Maar niet voor we een trui hadden voor Bo en een foamfinger voor Eline.

Hierna onze stoeltjes opgezocht om de wedstrijd te kijken. Het bleef helaas lang 0-0 en de tegenpartij kwam voor met 1-0. Ze kwamen een inning later zelfs nog voor met 3-0. Veel mensen vonden het niet boeiend en gingen naar huis. Het was ook niet een heel spannende pot, tot de laatste inning. De Yankees waren aan slag en kwamen op 3-2, hadden 1 uit en 1 man op het eerste honk. De stal 2 honken in 1 slagbeurt. Heel netjes, waardoor er ineens een enorme sfeer ontstond in het stadion. De spanning was te voelen. Helemaal toen deze slagbeurt 4 wijd had en door mocht naar het eerste honk. 2 man op de honken, 1 uit en een man aan slag die al een homerun had geslagen deze wedstrijd. De spanning was enorm en de mensen werden ineens wakker! Erg leuk om te zien en mee te maken. De volgende slagman stond op 2 wijd en 2 slag en heeft wel zo'n 7 foutballen geslagen, de spanning werd dus steeds groter. Dat was erg gaaf! Helaas sloeg hij toen een goede bal, maar werd die meteen gepakt en was hij uit en de man op honk 2 ook en toen was het gelijk afgelopen. Helaas verloren, maar wel een heel erg leuke ervaring! De metro weer teruggepakt en nog even tv gekeken op onze aparte bedden en het blog weer even bijgewerkt, aangezien er een hoop mensen om vragen!

Aren

Wow wat een reis!!
Jullie halen echt alles eruit ....slim.

bea

Cool die hand!! haha
Super new york! Net of ik tv zit te kijken als ik jullie foto's zie, alleen dan maken jullie dit allemaal echt mee!
Geniet er nog maar van bijslapen kan thuis wel!!

Kus