Bo en Eline in NYC & Florida

New York (dag 3)

Zo, vandaag konden we weer ons bed niet uitkomen. Weer door de wekker heen geslapen, om er daarna achter te komen dat het ontzettend hard regende buiten.

Dus de plannen om de toerist uit te hangen maar verschoven naar morgen, dan zou het beter weer worden. Dus er vandaag voor gekozen om naar Soho te gaan en nog een andere winkelstraat, waar Eline goede herinneringen aan had. De 2de straat viel een beetje tegen, omdat alle leuke winkeltjes weg waren. Verder regende het nog steeds, dus dat was wel een kleine domper op de dag. Op een gegeven moment hield het gelukkig toch op met regenen en waren we onderweg naar John zijn pizzeria. Die blijkbaar erg populair was, want toen wij klaar waren met eten, stond er buiten een hele rij mensen die naar binnen wilde.

Dit lag op Bleecker street, dus daar ook even een foto van gemaakt, omdat Simon&Garfunkel daar een liedje over hebben.

Na het eten even terug naar het hotel, om ons weer even te orienteren, want we wilden deze avond even naar de film. We hebben online een bioscoop opgezocht en zijn naar ‘Away We Go' gegaan, wat best wel een leuke film was.

Hierna weer terug naar het hotel en weer slapen, want morgen de toerist uithangen.