Bo en Eline in NYC & Florida

New York (dag 4)

Vandaag werd Eline wakker door een smsje van haar supervisor van school: haar scriptie is voldoende en ze mag hem verdedigen over een dikke week!! Geen verkeerd nieuws dus zo vroeg in de morgen, de dag kon niet meer stuk! Toen Bo op zijn telefoon keek had hij ook een SMS van Jolanda met het nieuws dat ik de verdediging in mocht omdat Bo stiekem gevraagd had of ze het wilde doorgeven, omdat Eline aan haar supervisor gevraagd had om nog niks te laten weten omdat ze geen slecht nieuws wilde terwijl ze in NY zat. Jammer dat Eline het al eerder gehoord had van haar supervisor dan via Bo. We zijn opgestaan, gedouched en hebben op de hoek ontbijt gehaald, een belegd broodje voor Bo en een pot aardbeien joghurt met muesli en aardbeien voor Eline.

Toen de metro gepakt richting Battery park, dit is het park vanuit waar je de Statue of Liberty kan zien. Hier was het heel druk met mensen, etens kraampjes en straatartiesten.

Hier moest je betalen voor een ritje per boot langs het Vrijheidsbeeld, maar Eline had iets gelezen over een gratis ferry naar Staten Island die langs het Vrijheidsbeeld komt. Die kwam net aanvaren waardoor we meteen mee konden toen we bij het aanleg punt kwamen. Dit was wel een leuk tripje.

Toen we eenmaal weer met onze voetjes op Manhatten stonden zijn we via Wallstreet naar Ground Zero gelopen.

Hier was nog steeds niet veel te zien aangezien ze nog steeds druk bezig zijn met bouwen. Wel zijn er in 2 jaar tijd een paar gloednieuwe gebouwen bij gezet, maar het is nog niet af.

Daarna zijn we Century 21 ingegaan een hele grote outlet department store. Niet super boeiend, maar Bo stond wel weer met schoenen en een trui buiten. Daarna zijn we naar Union Square gegaan omdat we dachten dat daar de NBC winkel was waar we naartoe wilden, maar die was er niet. Wel het restaurantje waar Eline 2 jaar geleden met Jolanda geweest is, en daar konden we (na even aan de bar vertoefd te hebben) lekker buiten zitten.

In vergelijking met gister was het vandaag erg lekker weer, 25 graden en een klein zonnetje, dus we mogen niet klagen! Na het eten zijn we naar Times Square gegaan waar we nog wat hebben rondgelopen en nog wat winkels in geweest.

Toen terug gegaan naar het hotel waar we nog even TV gekeken hebben. We wilde eigenlijk onze koffers gaan inpakken maar waren er helaas te moe voor. Dit moeten we morgen dus doen. We kunnen onze koffers in het hotel laten staan en gaan 's avonds om 20h00 met een shuttle busje naar het vliegveld (we hebben geen zin meer om met al die spullen de metro in te gaan, en zeker niet in het donker) lekker luxe dus! Dit was de laatste update want ons tripje loopt helaas op zijn einde.. de laatste update is vanuit NL.

Patty

Awwww zonde! Veilige reis en tot binnenkort ;)

Maureen

Aan alles komt een eind, wel snel gegaan!

& beterrrrr van je scriptie :D
ben je niet voor niks snachts door gegaan haha.

Aren

Goede reis en tot morgen !

Bea

hallo!! Alweer thuis?
Hoop dat jullie een super reis hebben gehad, dan kunnen jullie er weer helemaal tegen!
maar dat zal zeker wel gelukt zijn..

Misschien tot snel.

Kus