Bo en Eline in NYC & Florida

(tot nu) New York (dag 5) – Londen – Amsterdam- Papendrecht – Dordrecht

We zijn alweer een week terug in NL en alweer helemaal gewend, maar moeten nog steeds een stukje schrijven over onze laatste dag, dus bij deze:

We stonden op, pakte onze spullen in, checkte uit en lieten onze koffers ergens in het hotel opslaan. Voor de laatste dag New York in! Helaas regende het weer pijpenstelen, en begonnen onze paraplu's van 10 dollar per stuk het nu al te begeven. We zijn eerst naar de CBS winkel gelopen, omdat Bo daar even wilde kijken naar ‘the Office' spullen. Daarna hebben we besloten om naar het MOMA te gaan, het Museum Of Modern Art. Het regende zo hard dat het echt niet meer leuk was om buiten te zijn, dus dit was een prima oplossing. Hier hebben we wat rondgelopen, leuke dingen, maar ook dingen gezien waar we weinig mee kunnen.

Daarna nog naar de Apple store en een grote speelgoedwinkel geweest en daarna wat gaan eten bij TGI Friday's.

Daarna naar het hotel gegaan en onze ‘vliegtuig' kleren aangetrokken.

Om kwart voor 8 stond het shuttlebusje voor het hotel die ons naar JFK bracht. Het was toch nog een leuke dag geweest, maar helaas hebben we dingen niet kunnen doen omdat het zo verschrikkelijk weer was. Eenmaal op JFK ingecheckt en gewacht op ons vliegtuig. Een prima vlucht gehad ondanks dat we ingesloten waren tussen 2 andere mensen. Na wat later geland te zijn in London zijn we naar de terminal van American Airlines gegaan (de maatschappij waar we de eerste vlucht mee gehad hadden) door de bagage check, en eindelijk in de terminal kwamen we er achter dat we niet met AA vlogen maar met Britisch Airways (AA ingekocht, uitgevoerd door BA.. *zucht*) We hadden inmiddels nog maar 40 minuten en moesten naar een andere terminal. Dus wij rennen! Het bleek dat we moesten wachten op een busje die ons naar de andere terminal bracht.. dus wij wachten. Na een tijdje kwam eindelijk het busje die er 10 minuten over zou doen om ons bij de terminal te hebben! Nog maar 20 minuten over dus. Daar stonden nog 2 mensen die ook de overstap hadden en dus ook zwaar in de stress zaten. We moesten weer door de bagage check waar een gigantische rij stond! Na een aantal medewerkers op de hoogte gesteld te hebben van het feit dat we ons vliegtuig dreigde te missen werd er gereageerd met: ja mevrouw, iedereen moet z'n vliegtuig halen!! AAAAAHH! Eenmaal door de bagagecheck zijn we als een gek richting de gate gerent (Eline op sokken!) onderweg werd er omgeroepen dat het de ‘final call for boarding' was. Gelukkig hebben we het net gehaald en zijn we bezweet het vliegtuig in gestrompeld. Wat een gedoe!! Gelukkig stonden we na een uurtje met onze voetjes in NL en kwam onze bagage als eerste van de bagageband en hebben we ook de douane overleefd. Aren en Arianne stonden al klaar om ons op te halen en welkom te heten met camera flitsen. We zijn weer thuis.. wat een trip!!!

De dagen erna hebben we eerst het balkon even opgeknapt, omdat we ook de zomer in Dordrecht graag in stijl door willen brengen. Dus even wat mooie plantjes en relaxte stoelen aangeschaft.

Eline is verder gegaan met het voorbereiden van haar afstudeergesprek, wat ze vandaag heeft gehaald, dus waardoor ze officieel geslaagd is!!! Bachelor of Economics, doe maar duur!

En Bo is weer begonnen met werken, wat wel weer even wennen was.

Elwin Marga

Hey!!! toffie allemaal!! Lekkere titel,doe maar duur.
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maureen

yaaaayyy :) tot vanavond

Patty

Ben ik toch meteen blij dat wij iets meer geld uit hebben gegeven om rechtstreeks naar New York te vliegen!

Nogmaals gefeliciteerd :D :D Voor mij ook nog maar een half jaartje :)